در آستانه دیدار حساس پارس جم

برگزاری بازی در زمین باتلاقی ورزشگاه تختی جم به چه قیمت؟! + عکس

برگزاری بازی در زمین باتلاقی ورزشگاه تختی جم به چه قیمت؟! + عکس

تاورتا؛ برگزاری بازی در زمین باتلاقی ورزشگاه تختی جم به چه قیمت؟!

به گزارش تاورتا، از سری دیدارهای هفته ۲۴ لیگ دسته اول فوتبال کشور،طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، بعد از ظهر دیروز (دوشنبه) پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف نفت مجلس سلیمان می رفت که به دلیل باراندگی  و وضع نامناسب زمین ورزشگاه، با نظر ناظر بازی این دیدار به امروز( سه شنبه) موکول شد.

 

روز گذشته و دیشب در شهر جم شاهد بارش ۱۰۰ میلیمتری باران بودیم که باعث شد زمین ورزشگاه تختی شهر جم به یک باتلاق تبدیل گردد و حتی کشیدن پلاستیک بر روی زمین چمن نیز کارساز نبود و طبق بررسی نقشه های هواشناسی در نیمه دوم بازی شاهد بارندگی خواهیم بود.

طبق خبرهای رسیده ناظر بازی اصرار به برگزاری این دیدار معوقه در امروز را دارد و خود نیز دست به کار شده و در کنار عوامل اجرایی در حال خارج کردن آب از چمن ورزشگاه است.

با توجه به اعتراض کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نسبت به برگزاری این دیدار؛ حال این سوال مطرح می شود که بازی در زمین باتلاقی موجب آسیب دیدگی بازیکنان نمی شود و سلامتی آن ها مهم نیست؟

و با توجه به اینکه تیم فوتبال پارس جنوبی جم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر است؛ شاعبه وجود دست های پشت پرده برای برگزاری این بازی در هر شرایطی را در بین هواداران پارس جم به وجود آورده است.

حال باید در پایان دید که ناظر فدراسیون و داور بازی، این دبدار را لغو با مجوز بازی در زمین باتلاقی شهر جم را صادر می کند.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *