رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم خبر داد

با سودجویان و متخلفان در بازار برخورد قاطع میشود/توزیع اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان

با سودجویان و متخلفان در بازار برخورد قاطع میشود/توزیع اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم در راستای رصد و پایش قیمتها در بازار گفت : هرگونه افزایش غیر متعارف قیمت ِ کالا و خدمات توسط اشخاص حقیقی و یا حقوقی بر اساس اعلام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان  به بهانه های مختلف غیر قانونی میباشد .

حسینی افزود: با عنایت به رصد مستمر قیمتها توسط بازرسان، همچنین در قالب گشتهای مشترک  با دستگاههای اجرایی ذیربط با هرگونه افزایش قیمتِ غیر متعارف کالا و خدمات ، احتکار و تخلفات اقتصادی  توسط افراد سودجو و متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: اقلام مصرفی از قبیل مرغ ، گوشت ، تخم مرغ و … نسبت به ایام پایانی سال نه تنها افزایش قیمتی نداشته بلکه در برخی موارد نیز با کاهش قیمتها مواجه بوده ایم؛ لذا در همین راستا بمنظور تامین اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان توسط کمیته تنظیم بازار استان تدابیر لازم اندیشده شده است. که طی هماهنگی با مباشرین جذب و توزیع کالاهای اساسی  مورد نیاز مردم از قبیل مرغ ، گوشت ، برنج ، با قیمتهای مصوب کمیته تنظیم بازار جهت کمک به تعدیل قیمت کالا و خدمات اولویت دار با توجه به افزايش تقاضاي عمومي در ماه مبارک رمضان در سطح شهر تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق مباشرین توزیع میگردد.

اکبر حسینی در پایان اعلام کرد : تمامی واحدهای اقتصادی ارایه دهنده کالا و خدمات موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه خدمات در معرض دید عموم هستند و شهروندان هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی ، احتکار ، عدم درج قیمت و تخلفات اقتصادی را  بصورت حضوری یا از سامانه ۱۲۴ گزارش کنند./



نظرات

یک پاسخ به “با سودجویان و متخلفان در بازار برخورد قاطع میشود/توزیع اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان”

  1. farzane گفت:

    سلام
    یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه <> مطالب سایتتونه،
    اگه <> مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
    ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست ،
    یه کتاب هست که فکر میکنم خیلی بدردتون بخوره توصیه میکنم حتما یه نگاهی بهش بندازین اینم لینکشه :
    https://co10.ir/blog/website/title.html/
    ۹۶۵ عنوان جذاب و پربازدید که موجب افزایش بیننده مطالب سایت شما می شود

    حتما یه نگاهی بهش بندازید ضرر نمیکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *