خبر غدیری برای هموطنان عزیز:

با دریافت موافقت قطعی، موسسه آموزش عالی آزاد دادبان جم تاسیس شد

با دریافت موافقت قطعی، موسسه آموزش عالی آزاد دادبان جم تاسیس شد

صفحه ایی طلایی و روشن، این بار نه از جنس طلایی پارس جنوبی، برای اولین بار بر روی استان طلایی بوشهر گشوده شد.
در آستانه عید گوهری خم، وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد دادبان جم موافقت قطعی تحت شماره ۲/۱۲۱۰۵۶ به عمل آورد. درخواست تاسیس و طرح توجیهی این موسسه در سال ۸۹ به نهاد مربوط تقدیم می شود، بعد از تغییر و تحولات متعدد در اعضای هیات موسس و تایید صلاحیت افراد نهایی که از اعضای هیات علمی دانشگاهها می باشند در سال ۹۵ موافقت اصولی صادر می گردد. بر وفق این موافقت نامه مکان موسسه به وزارت محترم علوم معرفی، تجهیزات و امکانات لازم نصب و فراهم می شود. در سال ۹۶ کارشناسان آن وزارتخانه از محل بازديد می کنند. چند روز پیش موافقت قطعی صادر و به موسس ابلاغ می شود.
بررسی ها نشان از این دارد که این موسسه اولین موسسه آموزش عالی آزاد در استان های بوشهر، خوزستان، هرمزگان و جنوب استان فارس می باشد.
در طرح تاسیس این موسسه بر قابلیت های فراوان استان بوشهر و شهرستان های استان های همجوار و نیازمندی های فراوان جامعه دانشگاهی و صنعتی این مناطق برای تاسیس این مرکز مهم علمی اشاره شده است.
این واحد علمی بر انتقال دانش و فن آوری به دانش پذیرانش بیش از اعطای یک گواهینامه تاکید دارد.
تأسيس این موسسه علاوه بر فراهم آوردن چندین زمینه شغلی، هم برای افراد توانمند بومی برای تدریس و هم انجام امورات اداری، موجب خواهد شد که از این به بعد متقاضیان به کلان شهرهایی بمانند تهران و شیراز به مسافرت نیاز نداشته باشند و هزینه های زیاد متقبل نشوند.
محل استقرار موسسه در استان بوشهر، شهرستان جم، جم، روبروی اداره صنعت، معدن و تجارت می باشد.
جزییات دوره ها، کارگاه ها، همایش ها و سمينارها از هر طریق ممکن اطلاع رسانی خواهد شد. در ضمن مراسم افتتاح هم در اولین فرصت ممکن برگزار خواهد شد.
این خبرگزاری ضمن تبریک فراوان به موسس و هیات موسس مجموعه علمی عالی دادبان جم این حرکت را نیک و ارزشمند می پندارد و از همگان به ویژه مسئولان استانی و شهرستانی درخواست همکاری با این گونه اقدامات ارزشمند و ماندگار دارد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *