اندام، رئیس ناحیه برتر HSE در استان بوشهر شد

اندام، رئیس ناحیه برتر HSE در استان بوشهر شد

تاورتا؛ اندام، رئیس ناحیه برتر HSE در استان بوشهر شد.

حسین اندام در گفت و گو با خبرنگار تاورتا از عملکرد یکساله اداره گاز شهرستان جم در سال ۹۵ گفت و افزود: در سال گذشته ۴۰ کیلومتر توسعه شبکه داشتیم و ۶۵۶ فقره علمک گاز اجرا و ۱۳ مورد تعمیرات اساسی ایستگاه ها انجام گرفت.

رییس اداره گاز جم از افزوده شدن ۱۳۴۶ مشترک جدید در سال ۹۵ خبر داد و گفت: از این تعداد۱۳۰۰ مورد آن نصب کنتور و رگولاتور انجام شده است و خدمت رسانی در همه حوزه ها باتوجه به مهاجر پذیر بودن و افزایش رو به رشد جمعیت در شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان بالاتر است و این وظیفه ما را سخت تر می کند.

اندام در خصوص ایستگاه های تقلیل فشار گاز در شهرستان جم افزود: در حال حاضر ۳ایستگاه CGS و ۷ ایستگاه TBS و ۲ ایستگاه CGS_TBS در شهرستان داریم که در سال گذشته ۵۷۷ مورد سرویس و تعمیرات روی آنها انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری جم از نعمت گاز برخوردار می باشند، خاطر نشان کرد: هم اکنون حوزه شهری به طور کامل و بخش روستایی ۹۹٪ گازرسانی انجام شده است که یک درصد باقی مانده روستاهایی نظیر: خانیچه و پاکوه و .. می باشند که شرایط گازرسانی به این مناطق دشوار است و توجیه اقتصادی ندارد.

وی در ادامه افزود: شبکه گازرسانی به روستای سرچشمه به عنوان آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار از سمت باغان تکمیل شده است، ولی هنوز گاز به آن تزریق نشده است.

وی با بیان اینکه شبکه گاز رسانی جم با فرسودگی مواجه نیست گفت: شبکه های توزیع گاز نیازی به تعویض ندارد و قدیمی ترین شبکه ۲۲ سال عمر دارد.

وی با بیان اینکه ۳ گروه امدادی و ۱۳ گازبان در شهرها و روستای شهرستان جم آماده خدمت رسانی به مردم می باشند افزود: خوشبختانه سال ۹۵ سالی بدون حادثه جانی یا مالی برای اداره گاز شهرستان جم بود و واحد HSE و ایمنی گاز استان بوشهر در کشور اول شد.

گفتنی است حسین اندام، رییس اداره گاز شهرستان جم در سال ۱۳۹۵ به عنوان رئیس ناحیه برتر HSE در شرکت گاز استان بوشهر و طی مراسمی از وي تجلیل شد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *