يادداشت/ مهدي صبوري:

ابهام و اتهام بزرگ؛ سوپر من وارد می شود!!؟؟

ابهام و اتهام بزرگ؛ سوپر من وارد می شود!!؟؟

اظهارات اخیر مهدی یوسفی ، مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس، در مصاحبه با وب سایت هواداران پارس جنوبی جم یک فراز بسیار مهم دارد.

او در توجیه عدم کمک مالی منطقه ویژه به پارس جنوبی جم منع قانونی را بهانه کرده است و اعلام داشت : با دستور ریئس جمهور هم نمی تواند کاری کند و باید از طریق مجلس اقدام شود.

یوسفی توپ را به زمین الماسی انداخت و بطور غیر مستقیم عدم تلاش وی برای تصویب لایحه ای که دولت بتواند در مناطق محروم در ورزش حرفه ای هزینه کند ؛ مستثنی کند ، مقصر دانست .

یوسفی الهه تناقض است . او قانون را مانع کمک به پارس می داند ، در حالی که درست زیرگوشش قانون جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی و قانون ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه اجرا نمی شود و در جذب نیروهای بومی اهمال کاری می شود .

همه این ها سیاست های خود یوسفی است و تا در این مسند هست ، همین آش و همین کاسه هست . با این وجود داستان سازی او در مورد دلیل عدم حمایت مالی منطقه ویژه از پارس حکایت دیگری دارد.
یوسفی تمام کمک های انجام شده به پارس را ناشی از التماس های خویش به مسئولان میداند.

مدیرعامل منطقه ویژه خوب میداند اغلب کمک های انجام شده به پارس از صدقه سری شورای راهبردی پتروشیمی ها بوده و اگر تلاش های الماسی نبود ، پولی هم نمی آمد که پزش را شما بدهید .
حال یوسفی یک ماله دست گرفته است و زحمات دیگران را رفو می کند و به نام خود ثبت می کند!

جنابتان فرموده است : یکسال بی صدا مشغول کمک جمع کردن بوده اید و حتی توبیخ هم شده اید. اگر ((واقعا)) کمکی کرده اید چرا به صراحت بیان نمی کنید !!؟

یک فرضیه جدی میتواند این باشد که اختلاف الماسی و یوسفی دلیل سیاه بختی این روزهای پارس است . یوسفی که نمیتواند شادی مردم این منطقه را ببیند ، رفتار منفعلانه اش را در مقابل الماسی توجیه کند ، دنبال ساختن قصه رفته است .
خیلی زیرکانه در طول این مدت کاری انجام نمی دهد ، تلاش های همه بدون ثمر جلوه یا به نام خودش ثبت می کند، تیم را تا آستانه فروپاشی پیش می برد و طی یک حرکت ضرب الاجلی مثله سوپر من وارد می شود و تیم را نجات می دهد!

اگر توان تیمداری نداشتید پس چرا قبول کردید!!!؟؟؟
بهانه ای برای شاد بودن به مردم داده اید ، آن ها را به این امید وار کرده اید، حال می خواهید قربانی اهداف سیاسی خود کنید !
این تیم متعلق به کل استان است نه فقط جم!
همانطور که اگر یک دشتستانی از گل های علی دشتی خوشحال می شد ، یک کنگانی هم از بازی چشم نواز پورامینی به وجد می آید . جمع کنید این بساط سیاه بازی را ، یک کلمه بگو شادی مردم این منطقه برایم سم است و خلاص!



نظرات

2 پاسخ به “ابهام و اتهام بزرگ؛ سوپر من وارد می شود!!؟؟”

  1. عباس گفت:

    سلام
    تشویق و جایزه روز خبرنگار کار خودش کرد. هنوز برای این که خبرنگار شوید مرد و با عزت زندگی کنید خیلی فاصله دارید و روزانه فاصله زیادتر می شود

  2. جمی گفت:

    چرا مردم جم مهمان نوازان محرومی هستند
    مهمان نوازند چون جنوبی و خونگرمند ولی محرومند چون هیچگاه به حق و حقوق واقعی خود نرسیدند و مافیای چپاول گر فعال در صنعت نفت و گاز منطقه، حق جوان جمی را پایمال و به یغما می برد سکوت نشانه شکایت است نه رضایت، از سال ها قبل که غول های آهنی به نام پالایشگاه به سامان بداقبالمان وارد و مهمان ناخواسته مان شد ما مهمان نواز و غریبه نواز با اصالتی بوده ایم و هستیم
    هم نان دادیم هم اب و هم اشتغال
    در این سال‌ها به صورت متوالی اشتغال در چنگال مدیران دشتستانی و استان فارسی بوده
    چقدر بداقبالیم که سفره ای را گسترده ایم اما آنها آدرس سفره پارس جنوبی در عسلویه به ما میدهند
    حال آگاهم که این مافیای دغل باز با سرنوشت من جمی چه کرده است
    این سوالات ذهن مرا رها نمی کند اگر بزرگترین صنعت گازی در این سامان مستقر است
    چرا من بیکارم؟
    چرا من آب ندارم؟
    چرا من مسکن ندارم؟
    چرا من حقوق ندارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *