آغاز مسابقه عکس آماتور و حرفه‌ای گردشگری استان بوشهر

تاورتا؛کمپین مسابقه عکس آماتور و حرفه‌ای از جاذبه‌های گردشگر استان بوشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش «تاورتا» به نقل از روابط عمومی این جشنواره؛ مسابقه عکس «اینجو بهاره» که سری دوم از سری مسابقات عکاسی «چاخته» است از تاریخ ۷ بهمن ۹۵ آغاز شده و تا ۳۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

هدف از این مسابقه معرفی تصویری جاذبه‌های گردشگری اعم از زیبایی‌های طبیعی، مفاخر و ابنیه تاریخی و نمودهای فرهنگ سنتی استان بوشهر و دعوت از میهمانان نوروزی برای سفر به بوشهر خواهد بود.

علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند به ربات تلگرامی مسابقه چاخته https://t.me/chakhtehbot مراجعه کرده و پس از مطالعه ضوابط مسابقه، عکس‌های خود را به آن ارسال نمایند.

نحوه مسابقه هم این‌‌گونه خواهد بود که فرد شرکت کننده، ابتدا عکس خود را به ربات مسابقه ارسال کرده و  سپس ربات، آن عکس را با امکان لایک شدن به فرد بازمی‌گرداند و فرد شرکت کننده عکس دریافتی از ربات را به دیگران ارسال کرده تا آن عکس را لایک کرده و به آن رأی دهند. تعداد آراء کسب شده، برندگان مسابقه را مشخص می‌کند.

لازم به ذکر است این مسابقه، علاوه بر بخش مردمی که برنده آن با تعداد لایک مشخص می‌شود، در بخش حرفه‌‌ای نیز برگزار خواهد شد که برنده آن را داوران که از اساتید برجسته کشوری عکاسی هستند تعیین می‌‌کنند.

برای بخش مسابقه عکس آماتور، مجموعا بیش از ۶۰ میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شده که به ۸۰ نفر اول اختصاص خواهد یافت. به نفر اول ۱۰، نفر دوم ۵ و نفر سوم ۳ میلیون ریال اعطا خواهد شود.

در بخش عکس حرفه‌ای هم به چهار اثر برتر هر یک مبلغ ۲ میلیون ریال تقدیم می‌شود.

علاقمندان می‌توانند اطلاعیه‌ها، اخبار، و آموزش‌‌های ابتدایی عکاسی را در کانال اطلاع رسانی چاخته به آدرس https://t.me/chakhteh بخوانند.

همچنین تمامی عکس‌های شرکت کرده در مسابقه، در کانال تلگرامی اینجو بهاره به آدرس https://t.me/injobahare قابل مشاهده و لایک است.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *