پیش بازی

دیدار حساس و ۶ امتیازی پارس جنوبی جم و سپید رود رشت

دیدار حساس و ۶ امتیازی پارس جنوبی جم و سپید رود رشت

تاورتا؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه عضدی شهر رشت به مصاف سپید رود خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار تاورتا، این در حالی است که پارسی ها در  هفته گذشته با برد مقابل فولاد یزد توانستند به صدر جدول نزدیکتر شوند و در آن طرف سپید رود توانست سه امتیاز شیرین را از بهشت هفت تیر مقابل تیم تازه تاسیس خونه به خونه بابل کسب کند و خود را در کورس قهرمانی نگه دارد.

دیدار دور رفت این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود که گل های این دیدار ابتدا توسط میلاد قربان زاده برای سپید رود و امید سینگ از روی نقطه پنالتی برای پارس جنوبی جم به ثمر رسید.

تیم پارس جنوبی در بازیهای خارج از خانه توانسته ۴ برد،۶ مساوی و ۱ شکست را در کارنامه اش ثبت کند و در مقابل سپیدرود رشت از دیدارهای خانگی خود در این فصل صاحب ۷ برد و ۲ مساوی شده است.

بهترین گل زن سپیدرود رشت سهیل حق شناس با ۹ گل زده است و بهترین گل زن پارس جنوبی جم نیز علی نظری با ۳ گل زده است.

هردو تیم پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت هم اکنون ۳۹ امتیازی هستند که در صورت پیروزی موقتا با ۴۲ امتیاز صدر جدول را از ملوان می گیرند.

پارس جنوبی جم با دوازده هفته بدون باخت رکوردار است و تنها شکست این تیم در خارج از خانه با حساب ۱ بر ۰ مقابل مس کرمان رقم خورد.

نکته جالب توجه برای سپیدرود رشت عدم شکست در دو سال و سه ماه گذشته در ورزشگاه عضدی است و آخرین شکست آن بر میگردد به بیست و یکم مهر ماه سال ۱۳۹۳٫

تیم پارس جنوبی جم در ۱۴ بازی کلین شیت کرده و تنها با دریافت ۱۰ گل، بهترین خط دفاعی لیگ لقب گرفته است و در مقابل سپیدرود رشت در این فصل ۱۰ بازی را بدون دریافت گل(کلین شیت) به پایان رسانده است.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده یاسر همرنگ است.

دیدار پارس جنوبی جم و سپید رود رشت، شنبه ۱۶ بهمن ماه راس ساعت ۱۴ برگزار می شود.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *