اولويت پارس جنوبي جم بايد كدام باشد؟

سفر به اروپا يا پرداخت مطالبات

سفر به اروپا يا پرداخت مطالبات

عباس کمالی-پس از چند هفته ناکامی بالاخره پارس جنوبی جم موفق شد با دست پر از مشهد به جم برگردد.
شنیده می شود که این تیم در تعطیلات لیگ‌ قصد دارد در اسپانیا اردو بزند.
این خبر شاید به ظاهر خبر جذابی برای بازیکنان و کادر فنی و هواداران باشد، اما وقتی از دید کارشناسی به این موضوع نگاه کنیم در این مقطع زمانی هیچ ضرورتی برای عزیمت به این اردو وجود ندارد.
امروز مهمترین مسأله تیم پارس جنوبی پرداخت معوقات قرارداد و پاداش بازیکنان است و در حالی قرار است این اردو برگزار شود که بازیکنان و کادر فنی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند، در حالیکه طبق قانون باید تا قبل از عید ۷۰ درصد مطالبات خود را دریافت کنند و در نیم فصل دوم نیز هیچ گونه پاداشی نگرفته اند.
هر عقل سلیم و تدبیر مدیر فوتبالی ترجیج می دهد که همان هزینه اردو به بازیکنان و کادر فنی داده شود تا بتوانند تعطیلات آخر سال با جیب پر و همراه با خانواده لحظات خوشی داشته باشند.
از نظر فنی نیز کمتر مشاهده شده که تیمی در این موقع از لیگ اردوی خارج از کشور برگزار کند.
تیمی که در روزهای پیش رو در دمای بین ۳۰ تا ۳۵ درجه هوای جنوب مسابقه خواهد داد چگونه باید در کشوری که دمای آن در برخی نقاط در حال حاضر زیر صفر است اردو بزند؟ چگونه باید بدن بازیکنان با این شرایط آب و هوایی سازگاری پیدا کند؟
صرف هزینه میلیاردی جهت برگزاری این اردو برای باشگاهی که بیش از ۹۵ درصد بازیکنان آن قرار داد یکساله دارند و تا پایان فصل از تیم جدا می شوند، چه ضرورت و فایده ای می تواند داشته باشد ؟
امروز باید مهمترین دغدغه تیم، حل مشکلات مالی باشد نه اردوی بی اثر در خارج از کشور بدون توجه به اهداف فنی و حتی با احتمال ثاتیر گذاری منفی بر شرایط و آمادگی بازیکنان و تیم.
شاید اگر نظر سنجی از بازیکنان و کادر فنی انجام شود، آنان هم راضی باشند که مطالبات خود را دریافت کنند تا بخواهند به اردویی بروند که نتیجه آن افت تیم باشد .‌
پارس جنوبی با پرداخت به موقع قرارداد ها به جای هزینه های اردو می تواند به باشگاهی تبدیل شود که هر بازیکنی آرزو داشته باشد روزی در این تیم فوتبال بازی کند.
این اردو می تواند در پیش فصل آینده و یا در صورت گرفتن سهمیه آسیایی قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *