الماسی در نشست با شورای شهر جم گفت:

شوراها و دهیاران حقوق بومیان را پایمال نکنند/ پیگیر احداث بزرگراه جم به شیراز هستم

شوراها و دهیاران حقوق بومیان را پایمال نکنند/ پیگیر احداث بزرگراه جم به شیراز هستم

تاورتا؛ عصر امروز نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر جم با سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در شهر جم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تاورتا، سکینه الماسی نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر با بیان اینکه وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است افزود: با توجه به حضوری که در کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه دارم، دستاورد های بسیار خوبی برای حوزه انتخابیه داشته است که می توان به توسعه سواحل مکران تا اروند و…. نام برد.

الماسی ادامه داد:در بخش دوم که نظارت بر اجرای قانون است آنطور که باید و شاید حضور نداشته ایم که باز هم به دلیل حضور سه شیفت بنده در مجلس بوده است.

اما در حال حاضر با پایان یافتن کمیسیون تلفیق و تمام شدن برنامه ششم توسعه وقت بیشتری برای رسیدگی به امور نظارت بر اجرای قانون دارم که به یاری خدا از اول سال ۹۶ بر کار تمامی واحدهای اجرایی حوزه بطور ویژه نظارت خواهم داشت.

الماسی: به افراد فاقد شرایط بومی بودن، نامه بومی بودن ندهند که حقوق فرزندان این دیار پایمال نشود/به طور جد پیگیر بزرگراه جم به فیروزآباد به شیراز هستم

نماینده جنوب استان بوشهر نیز در خصوص بیمارستان توحید جم عنوان داشت : استارت واگذاری بیمارستان در ۲۸ اردیبهشت امسال کلید خورد و با مخالفت وزیر بهداشت پایان یافته بود ولی اخیرا دوباره بر سر زبان ها افتاد و در جلسه ای که با مهندس امیریان داشتم این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت: باید با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مشورت های لازم را داشته باشم که آیا توان مدیریت آن برخواهند آمد یا خیر. که تا کنون بخاطر مشغله کاری بالا در کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه موفق نشده ام ولی در آینده ای نزدیک در این خصوص با مسئولان دانشگاه جلسه ای ترتیب می دهم و قطعا تصمیمی گرفته خواهد شد که به سود و رفاه حال مردم شریف شهرستان جم و شهرستان های همجوار باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به احداث بزرگراه جم به فیروزآباد به شیراز عنوان کرد: این طرح تنها پروژه جنوب استان بوشهر است که در ردیف اعتبارات ملی است و  از سوی دیگر مسئولان وزارت راه فاز دوم این بزرگراه را تعطیل شده تلقی می کرد که با پیگیری های مجدد و ارائه گزارش پروژه به مسوولین با این شرح که در قسمت استان فارس فعال است و در قسمت بوشهر نیز پل سازی و زیرسازی های لازم و حتی در بخش هایی نیز آسفالت شده است که عدم توجه و نگهداری این زیرساخت ها را به سمت نابودی می کشاند و این به منزله خراب شدن پول بیت المال است؛ داده شد و مقرر شد گروهی برای بازدید از این پروژه حضور یابند و انشالله  ۱۹ کیلومتری که در محدوده استان بوشهر است نیز احداث می گردد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه درباره نحوه چگونگی راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم گفت: در آخرین جلسه ای که با مسئولان مربوطه داشتم، بحث تامین سوخت فرودگاه را مطرح کردند که با پیگیری های لازم این بخش هم اکنون در پالایشگاه فجر جم در حال احداث است.

وی درخصوص اشتغال نیروهای بومی عنوان داشت: این موضوع در گذشته بصورت مصوبه بود که با پیگیری زیاد بصورت قانون در آمد و برای مثال موضوع انتخاب پیمانکار بومی نیز جز همین قانون بود که اجرایی شده است و  از شوراها و دهیاران محترم تقاضا دارم به افرادی که واجد شرایط بومی بودن نیستند نامه بومی بودن ندهند که حق و حقوق فرزندان این دیار پایمال نشود.

 



نظرات

یک پاسخ به “شوراها و دهیاران حقوق بومیان را پایمال نکنند/ پیگیر احداث بزرگراه جم به شیراز هستم”

  1. afroozan گفت:

    چه عجب يه نفر دلش براى بيكاران جمى سوخت
    نمى دانم با چه زبانى به مسولين اعلام كنيم كه وضعيت بيكارى در ميان جمى ها خيلى بالاست و متاسفانه افرادى در شوراها و دهيارى ها با معرفى افراد غير بومى به عنوان يك فرد بومى تمامى فرصت هاى شغلى رو وگذار به غير بومى ها كردن كه همين جا التماس مى كنيم كه رفتار خصمانه عليه مردم جم پايان دهند بنده حقير الان يك سال هست در اداره كار جم نام نويسى كردم براى يافتن شغلى كه متاسفانه هيچ گونه همكارى جدى با بنده نداشتن و صرفا به اين نكته كه نيرو جذب نمى كنن همچنان بنده سرگردان هستم ولى با انجام تحقيقات مفصل و تكميلى و همچنين استعلامات مراجع دولتى ظرف ٥ ماه گذشته ٢٢ نفر از افراد غير بومى و بيسواد جذب شهرك ها شدن كه عاجزانه از مسولين اجرايي مى خواهيم نسبت به اخراج اين افراد با تمام توان ممكن اقدام و افراد بومى جمى رو به عنوان جايگزين معرفى كنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *