فرماندار جم خبر داد

راه‌اندازی پروازهای فرودگاه جم از چهارشنبه

راه‌اندازی پروازهای فرودگاه جم از چهارشنبه

تاورتا؛ درحالی‌که از ابتدای سال گذشته پروازهای فرودگاه جم لغو شده و این فرودگاه فعالیتی نداشت، فرماندار جم از راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه توحید جم از چهارشنبه، شش بهمن ماه خبر داد.

به گزارش«تاورتا» به نقل از مهر؛ فرودگاه توحید جم از فرودگاه‌های قدیمی کشور است که بیش از دو دهه از عمر آن می‌گذرد و در سال‌های اخیر با جابه‌جایی تعداد زیادی از کارکنان شرکت‌های نفت و گاز و گاها مردم بومی، خدمات قابل‌قبولی ارائه کرده است.

در ماه‌های ابتدایی سال جاری، پروازهای سه‌شنبه فرودگاه توحید جم تعطیل شد، بعد از تعطیلی پروازهای سه‌شنبه، بعد از چند هفته تنها پرواز هفتگی این فرودگاه در روز یکشنبه نیز حذف شد تا که تعطیلی یکی از فرودگاه‌های قدیمی رقم بخورد.

در زمان تعطیلی پروازهای این فرودگاه پیگیری‌های متعددی را در این زمینه داشت و مسئولان وعده‌هایی دادند که عملی نشد؛ حالا از مسئولان خبر می‌رسد که پرواز در این فرودگاه مجددا برقرار خواهد شد.

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان جم اظهار داشت: بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم، پروازهای فرودگاه توحید جم از فردا آغاز می شود.

وی با تقدیر از همراهی شرکت پالایش گاز فجر جم در راستای راه‌اندازی پروازهای فرودگاه جم اظهار داشت: این پروازها از فردا چهارشنبه در مسیر جم به کیش اجرا می‌شود و طبق برنامه اعلام شده، در ماه‌های آتی پرواز در مسیرهای دیگری چون تهران نیز انجام خواهد شد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *