رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم خبر داد :

نظارت بر بازار شهرستان جم تشدید میگردد/تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم

نظارت بر بازار شهرستان جم تشدید میگردد/تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست تنظیم بازار شهرستان از طرح تشديد نظارت و پايش بازار در قالب گشتهای مشترک با حضور دستگاههای اجرایی ذیربط خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان جم ؛ اکبر حسینی افزود : کارگروه تنظیم بازار برنامه ریزی لازم در راستای تامین کالا بویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم انجام داده است ؛ اداره صنعت، معدن و تجارت نیز با آمادگي كامل نظارت و بازرسي از كالاهاي پرمصرف و ضروري در سطح بازار را با جديت و به صورت مستمر در كليه واحد هاي صنفي اجرا مي نماید .
اکبر حسيني با بيان اين خبر گفت: رصد روزانه قیمتها همچنین پايش مستمر بازار و توجه ويژه به موضوع تامين و توزيع كالاهاي اساسی از برنامه های مهم این کارگروه میباشد .
وی همچنین تصریح کرد : براي انجام گشت‌هاي مشترك و هدفمند با ساير دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط نظير دایره اماکن عمومی ، شبکه بهداشت و درمان ، دامپزشکی و غيره بصورت هفتگی در حال انجام مي باشد که در این راستا استفاده حداكثري از ظرفيت همکاران سایر دستگاههای اجرایی بعنوان ناظرين افتخاري از برنامه های بازرسی و نظارت بمنظور رصد و پایش بهتر بازار میباشد.
 همچنین در قالب گشتهای مشترک  با دستگاههای اجرایی ذیربط با هرگونه افزایش قیمتِ غیر متعارف کالا و خدمات ، احتکار و تخلفات اقتصادی  توسط افراد سودجو و متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
اکبر حسینی در پایان اعلام کرد : تمامی واحدهای اقتصادی ارایه دهنده کالا و خدمات موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه خدمات در معرض دید عموم هستند و از شهروندان گرامی خواست هرگونه تخلف مشهود از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم عرضه صحیح کالا، احتکار، عدم صدور فاکتور خرید و سایر تخلفاتِ اقتصادی را از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری گزارش کرده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد./


نظرات

یک پاسخ به “نظارت بر بازار شهرستان جم تشدید میگردد/تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم”

  1. علی گفت:

    چندین سال است که در صنایع نفت و گاز در جم و کنگان و عسلویه مدیران دشتستانی به علت نفوذی که دارند فامیل بازی می‌کنند و حق جوانان مظلوم این منطقه را زیر پا می‌گذارند متاسفانه این دشتستانی ها حس قدرت دوستی و خود برتر بینی دارند اشتغال فامیلی توسط همین افراد شروع شد متاسفانه در شرکت گاز فجر جم نیز حق جوانان جمی توسط کارمندان دشتستانی و کارمندان کازرونی ها خورده می‌شود اونها فقط برای اشتغال همشهری های خودشان تلاش می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *