سيد مهدي حسيني عضو شوراي شهر و شهرستان جم در ديدار با نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي:

سيد مهدي حسيني عضو شوراي شهر و شهرستان جم در ديدار با نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي:

 

حسيني در ديداري كه روز گذشته با دكتر احمدي داشتند خواستار توجه ويژه به مسئله بهداشت و درمان، تجهيز و نگهداري بيمارستان توحيد شد و گفت تجهيز اين بيمارستان به دستگاه هاي پيشرفته بخصوص دستگاه mri از اهميت بالايي برخوردار است.
وي در ادامه با گلايه از تبعيض در استخدام ها گفت: متاسفانه در اين ساليان دراز كه ميزبان نفت هستيم در استخدام ها شاهد عدم توجه به نيروهاي بومي هستيم و تبعيض بسيار بالايي در امر استخدام ها صورت گرفته كه بايد اين تبعيض از بين برود.
عضو حقوقي شوراي شهر جم گفت: توجه به توانمندي هاي بومي شهرستان و كمك به رشد آن از اهميت بالايي برخوردار است كه بايد به آن بيشتر بها داده شود لذا ما بايد به لزوم اجرای مقررات ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص واگذاری پیمان به پیمانکاران بومی در شرایط برابر بيشتر ميل و اهميت نشان دهيم.

عضو شوراي شهر جم :

موضوعي كه در حق شهرستان اجحاف شده بحث ارزش افزوده منطقه عملياتي نار و كنگان است كه اميدواريم پيگيري شود تا مبالغ آن به شهرستان برسد.

تصميمات نا متعارف منابع طبيعي استان بالغ بر ٢٠٠٠ نفر از اين تصميمات صدمه ديده اند كه بدون يك نگاه كارشناسي به مردم ضربه زدند. تصميمات خارج از قانون و غير كارشناسي به مردم آسيب زده است.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *