رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جم: ۵۰ سرفصل حمایتی از مددجویان توسط کمیته امداد/ بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ارزش ریالی خدمات در ۸ سال گذشته

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جم: ۵۰ سرفصل حمایتی از مددجویان توسط کمیته امداد/ بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ارزش ریالی خدمات در ۸ سال گذشته

عبدالحسین رهبر با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۵۰ سرفصل کاری، خدمات به جامعه هدف خود یعنی مددجویان تحت حمایت ارائه می نماید بیان داشت: این خدمات با حمایت مجموعه دولت، مجلس شورای اسلامی و عنایت ویژه مقام معظم رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

🔹وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گزارش عملکرد ۸ ساله کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم در دولت تدبیر و امید را به شرح ذیل اعلام کرد.

🔹اشتغالزایی، مسکن، تامین جهیزیه ، ارائه خدمات فرهنگی، ارائه خدمات درمانی و مستمری مددجویان درقالب معیشت بگیران و تبصره ۱۴ عمده ترین خدمات به مددجویان تحت حمایت می باشد.

🔹میزان اعتبار تخصیصی جهت اشتغالزایی در ۴سال اول(۹۲ تا ۹۵): ۲۹۸ شغل با اعتبار ۴۱/۳۸۰/۰۰۰:۰۰۰ که در ۴سال دوم(۹۹ تا ۹۶) به ۸۵۱ شغل با اعتبار ۲۳۴/۷۹۴/۰۰۰/۰۰۰ رسیده است.

🔹در ۴سال اول ۱۱۵ واحد مسکونی با اعتبار ۷/۵۶۸/۲۸۸/۰۹۷ احداث گردیده و در ۴سال دوم ۱۸۷ واحد مسکونی با اعتبار ۸/۸۵۴/۷۷۳/۷۸۶ تحویل مددجویان قرار گرفته است.

🔹در ۴ سال اول ۲۰۰ پکیج جهیزیه با اعتبار ۵/۳۸۷/۰۲۰/۳۷۴ و در ۴ سال دوم ۲۱۵ پکیج با اعتبار ۵/۵۳۲/۸۲۳/۳۹۳ تقدیم زوج های جوان شده است.

🔹تعداد دانش اموزان تحت حمایت در ۴ سال اول ۱۸۵ نفز و در ۴ سال دوم ۲۴۳ نفر بوده که اقلام مورد نیاز آنها در طول سال تحصیلی تامین گردیده است.

🔹مستمری مددجویان در ۴ سال اول ۱۰۴۷ خانوار با اعتبار ۲۸/۱۲۶/۱۴۴/۰۰۰ و در ۴ سال دوم ۱۱۵۱ خانوار با اعتبار ۴۵/۷۳۶/۸۰۰/۰۰۰ بوده است.

🔹در ۴ سال اول به ۲۳۱۷ نفر با اعتبار ۴/۷۸۹/۳۰۰/۰۰۰ و در ۴ سال دوم به ۲۸۳۵ نفر با اعتبار ۶/۳۹۵/۴۹۲/۰۰۰ جهت درمان‌ کمک‌شده است.

🔹در بحث تبصره ۱۴ اقشار اسیب پذیر نیز به ۵۵۰ خانوار کمک گردیده است.

🔹لازم بذکر است که بیشتر خدمات بمنظور ارائه بهتر و سریعتر بصورت الکترونیکی ارائه می گردد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *