استخدامی پر حرف و حدیث در بیمارستان توحید جم

استخدامی پر حرف و حدیث در بیمارستان توحید جم

🔶بیمارستان توحید به عنوان تنها بیمارستان شهرستان جم در شهرک توحید واقع است و مشغول خدمات به پرسنل شرکت نفت و مردم بومی می باشد.
و هم اکنون در حال جذب نیرو به منظور تکمیل کادر مامایی و پرستاری خود می باشد.

اخبار و شنیده ها حکایت از آن دارد بعد از آگاهی استخدام و آزمون پر حرف و حدیث سال گذشته این بیمارستان به منظور جذب نیروی مامایی و پرستاری خود در مقاطع کاردانی، کارشناسی؛ آزمونی را برگزار نموده که گفته می شود افراد زیادی در آن شرکت کرده اند ،در این آزمون۲۴ نفر را به عنوان نفرات پذیرفته شده مرحله اول قبول و در مرحله دوم ۱۲نفر از بین آنها جذب می شوند .

برابر بررسی های خبرنگار «تاورتا» حدود ۱۲ نفر از ۲۴ نفری که به عنوان نفرات اصلی در این آزمون پذیرش گردیده اند، غیر بومی هستند.

تمامی اینها در حالیست که گفته می‌شود سفارش های مسولین بالادست برای استخدام افراد غیر بومی و سفارش شده می باشد.

همه این اتفاقات و حق خوری های آشکار در استخدام جوانان تحصیل کرده بومی در فرایند استخدامی ها  در حالی به وقوع می پیوند  که بر اساس ضوابط و دستور العمل ها، اولویت استخدام و پذیرش در آزمون های استخدامی با افراد بومی  است.

لذا ضروری است که مسولین شهرستان و اداره کار و اشتغال که بر عملکرد آن نقد بسیار است به منظور جلوگیری از  حق خوری  ورود نموده و از دچار شدن سرنوشت این آزمون به شرکت هایی واقع در عسلویه جلوگیری نمایند.
در پایان روی سخن با مسولین شهرستان و نفت است ، چگونه است که آلودگی و مضرات صنایع مستقر در جم و جنوب استان برای مردم است ، اما جوانان تحصیل کرده این حوزه در این صنایع بکار گرفته نمی شوند و در مقابل به صورت اتوبوسی از سایر نقاط نیرو وارد این صنایع می شود.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *