در اولین نشست نماینده مجلس با اعضای جدید شورای اسلامی شهر جم دکتر شیخ موسی احمدی : با تمام وجود در خدمت اعضای شورا و مردم شهر جم خواهم بود

در اولین نشست نماینده مجلس با اعضای جدید شورای اسلامی شهر جم  دکتر شیخ موسی احمدی : با تمام وجود در خدمت اعضای شورا و مردم شهر جم خواهم بود

 

🔸بسیار خوشحالم که در خدمت شما اعضا محترم شورای شهر جم هستم، تبریک میگویم حسن انتخاب شما عزیزان که با شناخت مردم همراه بوده است.

این دوره، دوره ایست که با همه ادوار گذشته فرق دارد. تمام سیاست هایی که مد نظر رهبری است از سوی همه نهاد ها اجرایی خواهد شد پس حجت برما تمام است اما مشکلاتی در این راه وجود خواهد داشت.

امیدوارم با همین داشته های خود به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کنیم. ما این دوره با نگاهی متفاوت ورود کرده ام، ارتباطات منطقی با وزرا و مسئولین و استاندار ها داشته ایم که به نیت خدمت به مردم است.

پروژه هایی که نیمه کاره رها شده در اولویت ما بوده که در بحث اعتبارات به آن توجه شده که به دور از نگاه سیاسی به آن پرداخته ایم.

در رابطه با بحث مدارس حدود ۳۰ الی ۴۰ مدرسه نیمه کاره در حوزه انتخابیه داشتیم که ما از محل ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبارات نفت مبالغی را جهت تکمیل این پروژه ها تخصیص دادیم که تعدادی از مدارس تا آخر سال تحویل خواهند داد.

در بحث راه عسلویه، جم به فیروزآباد در حال گرفتن اعتبارات هستیم که به جاهای خوبی رسیدیم و وزیر راه نیز قول اجرایی شدن ساخت فاز دوم این راه را داده است.

بحث آب شیرین کن جم نیز اعتبارات خوبی جذب کرده ایم و در حال تکمیل این پروژه حیاتی هستیم.

ما چهار نوع دیدار با وزرای پیشنهادی داشتیم که در این نشست های تخصصی مشکلات و راهکارهای موجود در حوزه انتخابیه مطرح می کردیم که بیشتر با وزرای کلیدی مرتبط با منطقه انجام شد که بسیار خوب بود.

در بحث انتخاب استاندار نیز با یک نگاه ویژه بهترین انتخاب در مجمع نمایندگان استان داشتیم که حاصل وفاق نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان بود.

درخواستم از استاندار محترم توجه ویژه به نیروهای انسانی جنوب استان بوده است.

در حوزه جنوب چند پروژه سنگین داریم که با توجه به ویژه به آن توانستیم پیشرفت های خوبی داشته باشیم.

در بحث آب جم بسیار امیدوارم تا پایان سال به مراحل خوبی برسیم.

در بحث دانشکده فنی مهندسی تا کنون سه میلیارد نقدا تزریق شده و دنبال اعتبارات دولتی و شورای راهبری پتروشیمی ها هستیم.

در بحث فرودگاه جم از نظر فنی به مشکل خورده است که باید ابتدا آن را مرتفع کنیم که قابل پیگیری است.

در بحث بیمارستان جم و توسعه آن در زمان دکتر مالکی پیگیری های زیادی شد که متاسفانه به نتیجه نرسید که با این روند ممکن است بیمارستان نیز برونسپاری شود.

در بحث درمانگاه تامین اجتماعی یک گزارش جامع تهیه خواهد شد و به امید خدا پیگیر بهره برداری آن هستیم.

در بحث اداره ثبت اسناد نیز ورود کردیم که از مراجع بالا پیگیر حل ساختمان این اداره هستند.

در بحث ارتقا نیروهای شاغل در گاز فجر در نشست های مکرر به این امر ورود کرده ایم و پیگیریم.
🔹شیخ موسی احمدی افزود ؛دنبال افزایش یک نماینده به حوزه جنوب استان هستیم اما در مورد نوع اجرای آن باید کار کارشناسی شود.

در بحث مسئولیت های اجتماعی به شدت منتقد و ناراحتم، به این مسئله ورود کردم که با خودسری برخی مدیران به خوبی انجام نمی شود.

تاکنون نگذاشتیم یک ریال عوارض آلایندگی به برخی مدعیان برسد که با چالش هایی روبه رو نیز شدیم اما به شدت دنبال حق و حقوق حوزه انتخابیه هستیم.

دغدغه اشتغال اولین و مهمترین دغدغه ما بوده که به شدت دنبال می کنیم.

در بحث نار وکنگان نشست هایی در سطح وزارت داشتیم که دنبال احقاق حق شهرستان هستیم.

پیگیر حل مشکلات محله کمال آباد و زمین های مردم هستیم. کار تخریب ساختمان های مردم را متوقف کردیم.

در مورد تیم پارس جنوبی جم، تیمی که هیچ نداشت به جایی رساندیم که ساختار تیم درحال شکل گرفتن است. پنجره نقل و انتقالات باز شده که خبر خوشی برای مردم است و اعتبارات خوبی جزب شده.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *