شنيده هايي از فساد

حقوق هاي نجومي در پتروشيمي هايي كه هنوز راه اندازي نشده اند!!!

حقوق هاي نجومي در پتروشيمي هايي كه هنوز راه اندازي نشده اند!!!

تاورتا؛

رپورتاژ پر و پیمان روزنامه دنیای اقتصاد برای هلدینگ پتروفرهنگ… این رپورتاژ در روز صنعت پتروشیمی در حالی داده می‌شود (آقای بختیاری معمولا عادت ندارد مفت و مجانی برای کسی کار کند و فاکتورهایش هم بسیار خوش‌ مبلغ است) که خانم شاهدایی به عنوان مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ، آقای محمدهاشم رکن تهران، علی شریعت به عنوان طراح و مغز متفکر تشکیلات بزرگ و پیچیده آریاساسولی‌ها و به قولی نفت سپاهانی‌ها در صنعت پتروشیمی کشور که به شکلی عجیب بر پتروفرهنگ و انرژی سپهر چنبره انداخته‌اند، صداقت که یک ایرانخودرویی تمام عیار است و بدون هیچ تخصصی وارد صنعت پتروشیمی کشور شده تا بخشی از بازی باشد در کنار بهروز عباسی به عنوان مدیرعامل هلدینگ سپهر انرژی و محمدعلی غریب‌دوست به عنوان مدیرعامل شرکت بازرگانی سیتکو هنوز در مورد سرنوشت دو کشتی پر از محصول پتروشیمی که سفری بدون بازگشت به خارج از کشور کرده‌اند نداده‌اند…
من جای خانم شاهدایی بودم (که خدا را هزار مرتبه شکر که نیستم) به جای این هزینه‌ها جهت ماستمالی کم‌کاری‌ها و ضررها به اقتصاد کشور، در مورد سرنوشت این دو کشتی برای مردم توضیح می‌دادم.

آقای محمود عظیم‌زاده که در پلیمر پادجم به عنوان مشاور حقوقی ماهی ۴۲ میلیون حقوق ناقابل از جیب بازنشسته‌های بدبخت بدون پرداخت یک ریال مالیات می‌گیرد، همزمان کارمند شرکت پتروپارس است و فاجعه آنجاست که نامبرده مدرکش کارشناسی علوم آزمایشگاهی است….

آقای وزیر کار آیا خبر از حیف و میل بیت‌المال که بنام بازنشسته‌ها به بیت‌الحال عده‌ای نجومی بگیرد تبدیل شده، دارید؟ اگر خبر دارید و کاری نکرده‌ای وای به حال شما و اگر خبر نداری که خدا به داد این مملکت و بازنشسته‌ها برسد که امید به چه کسانی بسته‌اند.

البته از پلیمر #پادجم خبرها و داستان‌های بسیاری وجود دارد که گفتنش دل را به درد می‌آورد و متاسفانه دردمندی در این کشور پیدا نمی‌شود مقابل چنین افرادی که مشخص نیست از کدام رانت استفاده می‌کنند، بایستند. ما به وظیفه شرعی و رسانه‌ای خود عمل می‌کنیم باشد که در این کشور کسی پیدا شود و کار را پیگیری کند.
البته در مورد سایر مشاورها هم….


این هم از فیش حقوقی آقای حسن صفای کفاش… بله، ۶۰ میلیون تومان ناقابل از جیب بازنشستگان فلک‌زده بابت معاونت منابع انسانی. فیش حقوقی خودش گویای همه چیز است. حساب و کتاب کنید نامبرده به اندازه چند کارگر در حال کار یا بازنشسته‌ای که دلش به پول آخر ماه خوش است می‌گیرد… آیا این اجحاف نیست؟ مگر مجتمع را به مرحله تولید رسانده‌اید؟ مگر فروش دارید،؟ کجای دنیا وقتی پروژه در حال ساخت است این چنین حقوق می‌دهند؟ اضافه کار که می‌گیرند، اضافه کار تشویقی دیگر چه مدلش است؟ تشویق بابت چه؟ چه هنری کرده‌اند؟
ما به درد بی درمانی بنام شرکت‌های خصولتی دچار شده‌ایم که به گفته دوستان ما در بازرسی نمی‌شود به سراغ آن‌ها رفت، نمی‌شود آن‌ها را تحت پیگرد قرار داد… البته این حقوق‌ها در برابر عدم النفع چند ده‌هزار میلیارد تومانی پلیمر #پادجم اصلا چیزی نیست. اگر این مجموعه راه افتاده بود، باورتان می‌شود می‌شد به هر ایرانی ماهیانه پول داد… فقط باید تاسف خورد.

آقای وزیر کار، لطفاً کلاهت را چند وجب بالاتر بگذار… آقای حراست وزارت کار، حراست تامین اجتماعی و شستا، بازرسی کل کشور، کمی کلاهتان را بالاتر بگذارید… باورتان می‌شود که در پلیمر #پادجم آقای مدیرعامل برای شکایت از دو رسانه ۵۰۰ میلیون ریال ناقابل از جیب بازنشسته‌های مفلوک برداشته است؟ می‌دانید که برای اینکه صدای رسانه‌ها را که می‌خواهند حقوق‌های نجومی و عدم النفع ناشی از بی‌مدیریتی آقایان و خانم‌ها را اطلاع رسانی کنند، خفه کنند چگونه از جیب بازنشسته بدبخت حاتم‌بخشی می‌کند؟

آیا می‌دانید معاون حقوقی پلیمر #پادجم که قرارداد شکایت از رسانه‌ها را امضا کرده به صورت غیرقانونی در این مجموعه حضور دارد و طرف وکیل و عضو کانون وکلا است که بر اساس قانون نمی‌تواند سمتی در اینجا داشته باشد؟ چه کسی می‌خواهد پاسخ این همه ولخرجی از جیب مردم را بدهد؟ چند فقره از این قراردادها با دوستان وکیل بسته شده است؟ چقدر اضافه‌کار و تشویقی به جیب نامبارک حضرات رفته است؟ باید همه اضافه‌کارها و پول‌های اضافی که این جماعت در این چند سال به جیب زده‌اند حسابرسی شده و به بیت‌المال برگردد، در غیر این صورت آقای وزیر استعفا بدهد…/ منبع كانال خبري سوريه خبر



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *