❗️سكوت و بي توجهي تا كي؟؟؟/ 🔴 نقش مهم و اساسي شوراهاي شهر و شهرستان در آينده باشگاه پارس جنوبي جم

❗️سكوت و بي توجهي تا كي؟؟؟/ 🔴 نقش مهم و اساسي شوراهاي شهر و شهرستان در آينده باشگاه پارس جنوبي جم

 

✍🏼مصطفی هوشمند

🔶تیم فوتبال پارس جنوبی جم با حمایت شوراي دور چهارم شهر جم و منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس پا به عرصه وجود گذاشت و به سرعت مراحل ترقی و رشد را طی كرد و با قهرمانی در لیگ یک و درخشش در اولین فصل حضور لیگ برتر با کسب عنوان پنجمی شور و نشاط زیادی را برای مردم جنوب استان بوشهر به ارمغان آورد.
🔹تیمی که در هر بازی خانگی چند هزار هوادار از جوان و پیر را به ورزشگاه تختی جم می آورد موجب شور و نشاط اجتماعی شده و جوانان را به ورزش ترغیب می‌کند.
🔸از اولین سال حضور باشگاه در لیگ برتر زمزمه کم پولی و عدم توانایی تیم داری منطقه ویژه به گوش می‌رسید بخصوص در این فصل با جدی شدن قضیه و اعتصاب بازیکنان وضعیت نامعلوم براي تیم متصور شده است.

🔹زمزمه انحلال تیم بیشتر از پیش به گوش می‌رسد ، زمزمه ای که شوک و ناامیدی را به جامعه ورزش دوست و مردم نجيب جنوب استان وارد کرده است.
🔸شوکی که موجب ورود هواداران تیم و اعضای کانون هوداران به موضوع شد با دست به دامان شدن به فرماندار، نماینده مردم در مجلس و شورای شهر و شهرستان جم برای حل مشکل تیم و تعامل پتروشیمی های منطقه شد ولی با بی رغبتی مسولین وضعیت را حاد تر کرد.
🔹بعد از چند جلسه اختصاصی کانون هوداران با مدیریت منطقه ویژه و رساندن دغدغه مردم و هواداران و نظر مثبت و مساعد مديرعامل منطقه ویژه به شرط تیم داری در جم لزوم ورود شورای شهر و شهرستان جم با توجه به مدریت شهر جم توسط شورا ها به اين امر مسئله اي بس جدي و مهمي به نظر ميرسد.

🔸انتظار می‌رود شورای شهرستان و شهرجم کم کاری و هرنوع سليقه سياسي را کنار گذاشته و براي حفظ باشگاه که افتخار و مباهاتي برای شهرستان می‌باشد اقدام کنند.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *