یادداشت/حکایت ساده‌لوحی آقایان پرمدعا و کلاهی که سر مردم رفت

یادداشت/حکایت ساده‌لوحی آقایان پرمدعا و کلاهی که سر مردم رفت

 

حکایت ساده‌لوحی آقایان پرمدعا و کلاهی که سر مردم رفت

✔شهرداری جم از جیب مردم برای شرکت خصوصی هزینه می‌کند!

♻مصاحبه چندروز پیش شهردار جم در خصوص وضعیت حفاری‌های سطح شهر، اعترافی تلخ به همراه داشت که چندیست در مورد آن گمانه‌زنی‌هایی می‌شد اما با مصاحبه اخیر جناب شهردار بر آن صحه گذاشت.

♻ماجرا از آن قرار است که شرکت مخابرات استان بوشهر که شرکتی خصوصی است متقاضی اجرای فیبرنوری در شهر جم شده است تا بتواند درآمد بیشتری برای خود کسب کند و برای همین منظور برای اخذ مجوزهای لازم به شهرداری مراجعه نموده.

♻اینکه پشت پرده توافق میان شهردار جم با نماینده این شرکت چه گذشته است خبری در دست نیست اما آنچه در عمل اتفاق افتاده اینکه این شرکت خصوصی بدون پرداخت یک ریال عوارض حفاری از سوی شهرداری جم مجاز به کار شده است.

♻فاجعه‌بارتر آنکه شرکت مخابرات موفق شده است از زیر بار هرگونه تعهدی به شهرداری و شورای اسلامی شهر جم برای ترمیم آسفالت معابر شانه خالی کند.

♻در حالی که شهرداری جم بابت عوارض حفاری از جیب مردم حاتم‌بخشی کرده است حالا شهردار جم خبر داده است که شهرداری از جیب مردم حفاری‌های شرکت خصوصی را ترمیم می‌کند.

♻شهردار جم در بخشی از اظهارات خود گفته است: <مقصر حقوقی این بی تدبیری، اداره مخابرات است و شهرداری جم نیز خود را مقصر اخلاقی این مسئله می داند‌ چرا که به مجموعه مخابرات اعتماد کرد و من شهردار نیز باید پاسخگوی شهروندانم باشم.

♻برخلاف آنچه جناب حیدری گفته، مخابرات جم کوچکترین تعهد حقوقی نداده است و البته گلایه‌ای هم از آنان نیست چرا که به عنوان شرکت خصوصی از هر راهی به دنبال سود و منفعت خود هستند اما این پرونده به احتمال زیاد ابعاد پیدا و پنهان فراوانی دارد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *