از سری مسابقات لیگ برتر و از هفته دوم، پارس جنوبی جم میزبان پیکان تهران بود.

پیروزی پارس جم و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر+تصاویر

پیروزی پارس جم و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر+تصاویر

از سری مسابقات لیگ برتر و از هفته دوم، پارس جنوبی جم میزبان پیکان تهران بود.

در این مسابقه، پارس جنوبی جم موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پبکان تهران را از پیش رو بردارد و صدرنشین باقی بماند.

پارسی‌ها در همان ابتدای مسابقه توسط علی دشتی(۲) و ابراهیم صالحی(۴) به گل رسیدند و امید سینگ (۳۱) فاصله آنها را باز هم بیشتر کرد. پیکان بعد از دریافت این ۳ گل تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد اما تنها ۲بار به گل رسید که گل های مومنی(۴۴) و حق‌وردی(۹۱) برای جبران شکست کافی نبود.

شرح گل ها: 
۱ ـ صفر (پارس جنوبی جم)؛ علی دشتی دقیقه ۲: داور بدون توجه به خطای رحمان احمدی دستور به ادامه بازی داد که توپ در یک رفت و برگشت زیرپای علی دشتی زننده گل چهارم هفته گذشته قرار گرفت و او با یک شوت سرکش توپ را به تور دروازه احمدی دوخت.

 

۲ ـ صفر (پارس جنوبی جم) ابراهیم صالحی دقیقه ۴: کرنر ارسالی از سمت راست به ابراهیم صالحی رسید و او دروازه پیکان را با حرکتی چرخشی گشود.

 

۳ ـ صفر (پارس جم): این بار نوبت امید سینگ گریزپاست که در دقیقه ۳۱ سومین گل تیمش را در کمال ناباوری وارد دروازه پیکان کند. سینگ پاس ابراهیم صالحی را در دهانه دروازه به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

 

۳ ـ ۱(پیکان): توپ ارسالی در محوطه جریمه به امیرحسین صادقی رسید و او با ضربه سر این توپ را برای مهدی مومنی فرستاد که مومنی با یک ضربه قیچی برگردان توپ را وارد دروازه فروزان کرد.

 

۳ ـ ۲ (پیکان): در دقیقه ۱+۹۰ ضربه ایستگاهی پیکانی‌ها با برخورد به مدافعان حریف به زمین خودشان بازگشت و این توپ در یک رفت‌وبرگشت به حجت حق‌وردی رسید و او با یک ضربه سرکش توپ را وارد دروازه کرد.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *