در آستانه سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب

پیام مشترک فرماندار و امام جمعه جم به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

پیام مشترک فرماندار و امام جمعه جم به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

تاورتا؛ پیام مشترک فرماندار و امام جمعه جم به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب به شرح زیر اعلام شد:

به گزارش تاورتا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جم، ديگر بار فرا رسیدن دهه فجر و روشنی و فرخنده سالروز پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي را به جشن نشسته ایم. بیست و دوم بهمن ماه ۵۷ آغازگر راهی نو در حرکت ملت بزرگ ایران برای ترسیم فردایی ناب و الهی بود.

ملت آزادی خواه و استقلال باور ایران با تکیه بر شعار والای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیوندی خجسته میان اسلامیت و جمهوریت ایران بزرگ رقم زدند و با پیروی از امام عاشقان و پیرمراد ملت مسلمان ایران، حضرت امام خمینی(ره)، بر دیجور ستم و خودکامگی شوریدند و طرحی نو با تار و پود معنویت، برادری، برابری، آزادی درانداختند.

سی و هشت سال از به ثمر نشستن فریاد سرخ ایرانیان می گذرد و امروز ملت ایران، با تاسی از آرمان های بلند امام بزرگوار و رهبری معظم  انقلاب، همدل و پرامید، مسیر رشد و بالندگی را طی می کند.

۲۲ بهمن ۱۳۹۵ پیش آهنگ دو رویداد بزرگ در کشور است. ایران اسلامی خود را مهیای دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا کرده است. دو انتخابات مهم و چون همیشه تجلی گر شور و شعور ایران اسلامی.

امروز ایران اسلامی در تمامی صحنه های داخلی و خارجی توانسته است اقتدار و عزت خود را به رخ جهانیان بکشاند و بی تردید تداوم این مسیر مدبرانه و خردمحور، فرداهای بهتری را برای ایرانیان به ارمغان خواهد آورد.

به فرجام رسیدن برجام ، رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، طرح بزرگ تحول نظام سلامت، کاهش تورم و ایجاد ثبات اقتصادی و بهبود فضای فعالیت فرهنگی هنری را باید از دست آوردهای بزرگ ملت و دولت تدبیر و امید در حوزه ملی برشمرد.

شهرستان جم نیز با پروژه های بزرگ آبرسانی و آبخیزداری، امیدی دیگر باره یافته و اکنون به یمن همدلی و همزبانی بی نظیر مردم و مسئولان، تحولی شگرف را در سطح روستاها و شهرهای شهرستان شاهد هستیم.

بدین بهانه زیبا؛ سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند اسلامی را به محضر مردم شریف شهرستان جم تبریک عرض نموده و تداوم مسیر روشن شکوفایی و بالندگی را برای دیار خوبان آرزومندیم.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *