پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبي به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبي به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبي، در پیامی ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم و کارکنان صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.متن پیام بدین شرح است

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ 

 

 مردم عزيز و همکاران گرامی

با سلام و احترام

٢٢ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یادآور ایستادگی و وحدت مردم با رهبری بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی برای دستیابی به استقلال همه جانبه ایران اسلامی به عنوان یوم الله باشکوه در تقویم پرافتخار ایران عزیز به ثبت رسیده است.
روزی که شیرزنان و دلیرمردانی از این آب و خاک با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده اند و امروز بعد از گذشت چهل سال از عمر پربرکت این انقلاب ملت بزرگ ایران با وحدت واقعی کلمه و تحت تدابیر مقام معظم رهبری در مسیر رسیدن به قله های اقتخار قدم برداشته می شود.
تلاشی برای استمرار تولید و صادرات نفت در تمامی دوره ها حتی دوران پرفراز و نشیب هشت سال دفاع مقدس و قطع نشدن صادرات نفر ، خودکفایی در ساخت قطعات و پالایشگاهها و توسعه میادین نفت و گازی از مهمترین دستاوردهای صنعت نفت در ٤٠ سال اخیر بوده است.
و اینک پارس جنوبی به عنوان مولود انقلاب اسلامی با میزبانی از دهها پالایشگاه گازی و صنایع پتروشیمیایی  به عنوان برگ زرینی دیگر از توانمندی فرزندان ایران اسلامی در صنعت نفت در عرصه بین المللی می درخشد.
اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  از همه همکاران خود در پایتخت انرژی ایران دعوت می کنم در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پر شور و گسترده خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)  پاسخ محکمی به یاوه گویی های استکبار دهند.
سیدپیروز موسوی
مدیرعامل


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *