تالارشانديز و شركت آرايه هاي ساختماني اورنگ حاميان ويژه هفته پاياني

پيام تشكرهييت فوتبال وكانون هواداران باشگاه پارس جنوبي جم از حاميان مالي خود

پيام تشكرهييت فوتبال وكانون هواداران باشگاه پارس جنوبي جم از حاميان مالي خود

تاورتا؛ در پیامی هييت فوتبال شهرستان جم و كانون هواداران باشگاه پارس جنوبی جم از حاميان خود در برگزاري بازي هاي ليگ دسته يك فوتبال كشور تشکر کردند.

در متن این پیام آمده است:

با تبريك صعود مقتدرانه به ليگ برتر و قهرماني تيم فوتبال پارس جنوبي جم در ليگ دسته يك فوتبال به مردم عزيز شهرستان جم، مديران منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس جنوبي واين باشگاه، بازيكنان و اعضاء كادر فني، مديران محترم شهرستان جم و ساير هواداراني كه از ساير شهرستان هاي همجوار در جهت حمايت از تيم فوتبال پارس جنوبي جم در ورزشگاه حاظر شده اند.

بي شك باعزم عمومي مردم و مسوولين شهرستان جم در جهت برگزاري باشكوه جشن قهرماني و صعود تيم فوتبال پارس جنوبي جم به ليگ برتر شاهد انجام زيبا و به يادماندني آن مهم خواهيم بود.

در جشن پایانی ده هزار عدد كلاه آفتابگیر به تماشاگران و هواداران پارس جنوبي جم توسط شرکت آرایه های ساختمانی اورنگ با مديريت جناب آقاي نوردوست با حمایت هیئت فوتبال شهرستان جم اهدا می گردد.

در بازی پایانی حامی کانون هواداران، تالار شانديز با مجموعه زيباي تفريحي(كافي شاپ، شهربازي و رستوران) به مديريت  نرايش می باشد.

در پايان از ساير مديران شركت هايي كه در طول فصل ما را در برگزاري هرچه بهتر مسابقات و ميزباني شايسته همراهي نمودند كمال تشكر و قدرداني خود را اعلام مي نماييم.

وعده ديدار ما روز دوشنبه يازدهم ارديبهشت ماه ساعت١٧:٣٠ ورزشگاه خاطره انگيز تختي شهر جم با جشن باشكوه قهرماني و ليگ برتري شدن شهرستان جم.

هييت فوتبال شهرستان جم/ كانون هواداران باشگاه پارس جنوبي



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *