رییس شورای شهر جم

واگذاری بیمارستان توحید جم به وزارت بهداشت به ضرر مردم است

واگذاری بیمارستان توحید جم به وزارت بهداشت به ضرر مردم است

تاورتا؛ عصر امروز نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر جم با سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در شهر جم برگزار شد.

زایری: واگذاری بیمارستان توحید جم به وزارت بهداشت به ضرر مردم است/برای حل مشکلات فرودگاه جم نیاز به پیگیری است

به گزارش خبرنگار تاروتا؛زایری رییس شواری شهر جم در این نشست نسبت به واگذاری بیمارستان توحید جم به وزارت بهداشت ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه زمزمه هایی مبنی بر واگذاری این بیمارستان به وزارت بهداشت شنیده می شود که مسرت بخش نیست و مایه نگرانی است و عقیده شورا و اکثر مردم بر این است که  این بیمارستان زیر نظر وزارت نفتی باقی بماند.

احمد زایری با بیان اینکه ممکن است افرادی به طور احساسی با این قضیه برخورد کنند و خواهان واگذاری بیمارستان مذکور به وزارت بهداشت باشند، افزود: این افراد یک روی سکه را می بینند و سطح خدمات دهی این وزارت خانه چندان مناسب نیست که می توان به نحوه ارائه خدمت در سطح بیمارستان های استان مشاهده کرد.

وی ادامه داد: قطعا صدمات جبران ناپذیری به بهداشت و درمان شهرستان جم وارد می شود و اندک مشکلاتی که در این بیمارستان وجود دارد محدود و قابل حل است که می توان با پیگیری های نماینده مردم جنوب استان در مجلس و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و ایجاد بستر های لازم توسط مجموعه نفت حل کرد و شاهد حضور پزشکان مجرب در بیمارستان توحید جم باشیم.

عضو شواری شهر جم در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع عوارض آلایندگی اضافه کرد: خوشبختانه با رایزنی های متعدد توانستیم نظر مساعد سازمان امور مالیاتی کشور را جلب کنیم و پرونده برای پرداخت عوارض آلایندگی به استان ارجاع داده شد و امیداورم با پیگیری خانم الماسی شاهد تسریع  در پرداخت آن باشیم.

زایری به اهمیت رونق گردشگری در شهرستان جم پرداخت و افزود : متاسفانه هیچ کدام از سرمایه داران جمی حاضر به سرمایه گذاری در این بخش نیستند که منتظر جذب سرمایه گذار مطئمن در جهت احداث دهکده گردشگری شهرستان جم  هستیم و شورا و شهرداری جم نیز هرگونه همکاری های لازم در جهت واگذاری زمین، مجوزها و … برای ایجاد دهکده گردشگری است.

وی با بیان اینکه پرواز های فرودگاه توحید جم دوباره برقرار شده است، خاطر نشان کرد: پروازهای برقرار شده در این فرودگاه مقطعی و فقط برای پرسنل نفت است که نیاز است نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی این مشکل را رفع کند.

احداث بزرگراه جم – فیروز آباد – شیراز، ساخت درمانگاه شماره دو شهرستان،اشتغال نیروهای بومی، تقاطع غیر هم سطح ورودی های شهرستان، ایجاد پایگاه سنجش آلودگی هوا و…از دیگر مطالبات عضو شورای شهر جم در این نشست بود.



نظرات

6 پاسخ به “واگذاری بیمارستان توحید جم به وزارت بهداشت به ضرر مردم است”

  1. شهروند گفت:

    همین شتابزدگی غیر کارشناسی در اظهار نظر رییس شورا ، نشان میدهد که این طرح نیاز به مطالعه و بررسی دقیقتر و حرفه ای تر داره. به نظرم وظیفه نفت ، مدیریت بیمارستان نیست و مدیریت بیمارستان باید فقط وفقط به عهده وزارت بهداشت باشه. شما اگه توانایی دارین و نگران وضعیت بهداشت و درمان مردم هستین ، نفت رو موظف کنید بودجه لازم پرداخت کنه و به وظیفه خودش پایبند باشد.

    • رضا گفت:

      سلام
      نظر شما غیر کارشناسی است نه آقای زایری ، بیمارستان توحید هر چه داره به خاطره اینه که زیر نظر وزارت نفته . تا الان بهداشت و درمان برای شهرستان چه کار کرده نام ببر شاید ما هم قانع شدیم . تمام متخصصان پروازی هست که حقوق و مزایا و هزینه بلیطشون رو نفت میده

  2. مهدی گفت:

    جالب بود با کلی هیاهو اعلام کردند پروازهای فرودگاه جم مجددا راه اندازی شده و پالایشگاه هم کلی منت گذاشت که همکاری کردند و حالا جناب زائری میگن پروازها مقطعی و فقط برای پرسنل نفت می باشد بنده بارها در همین سایت و سایر سایتهای فعال شهرستان اعلام کردم راه اندازی مجدد فرودگاه هیچ سود به حال مردم شهرستان نداره فقط دعوایی راه خواهد افتاد بر سر استفاده تعداد اندکی بصورت سهمیه و سفارشی و تلفنی

  3. شهیدزاده گفت:

    مهمترین کاری که از خانم الماسی انتظار می رود جلو گیری از واگذاری بیمارستان توحید به وزارت بهداشت هست
    که به فرمایش آقای زائری انجام این قضیه مصیبتی بس بزرگ برای منطقه است
    ای کاش انرژی نماینده را به خاطر مسائل کوچک و کم ارزش تحلیل نبریم

  4. شهروند گفت:

    کمترین امتیاز این واگذاری اینه که مردم با خیال راحت و بدون تبعیض خدمات خودشون رو دریافت میکنند و بخش خصوصی در زمینه درمانی و تشخیصی فعال میشه مثل کنگان و برازجان. بیمارستان نفت سودش فقط میره تو جیب یه عده خاص و مردم از کمترین حقوقشون محرومم. من خودم سالهاست تو همین سیستم کار میکنم و همه این شرایط رو میدونم

  5. شهروند گفت:

    در ضمن اگه زیر نظر وزارت بهداشت باشه ، دیگه متخصص پروازی با هزینه گزاف تعطیل میشه و متخصص همینجا مستقر میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *