رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جم خبر داد:

نجات فرد گرفتار شده در ارتفاعات کوه پدری (پردیس) جم+ عکس

نجات  فرد گرفتار شده در ارتفاعات کوه پدری (پردیس) جم+ عکس

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جم خبر داد: فرد گرفتار شده در ارتفاعات کوه پردیس (پدری جم) توسط امدادگران جمعیت هلال احمر جم نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان جم احمد یزدانی رییس جمعیت هلال احمر در مورد این حادثه عنوان کرد: راس ساعت ۱۵ طی تماس تلفنی مبنی بر معلق شدن یک فرد در کوه های مشرف بر امام زاده بی بی بانوی شهرستان جم، تیم  امداد کوهستان به محل اعزام شد.
یزدانی افزود: نجاتگران بلافاصله با بستن کارگاه و استفاده از تجهیزات کار در ارتفاع و رعایت استاندارد و ایمنی لازم به مصدوم دسترسی پیدا کردند و  فرد را نجات دادند.
یزدانی در ادامه گفت: متاسفانه به دلیل ناآگاهی و بی احتیاطی جوانان و عدم آشنایی با کوهستان و ارتفاع، حوادث تلخی را رقم می زنند و باید موارد ایمنی را مد نظر قرار بدهند که این مورد، دومین حادثه طی سه روز اخیر می باشد.

در پایان رییس جمعیت هلال احمر جم گفت: از تک تک امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر که داوطلبانه و خیرخواهانه در راه رضای خداوند تلاش میکنند و عمل به شعار یک هدف،یک ماموریت،نجات جان انسانها را سرلوحه ی کار خویش قرار می دهند تشکر میکنم.

 



نظرات

یک پاسخ به “نجات فرد گرفتار شده در ارتفاعات کوه پدری (پردیس) جم+ عکس”

  1. فضل الله محمدزاده گفت:

    با تشکر از اعضای هلال احمر جم. فقط یک نکته، پردیس یک نام جعلی و نو ساخته است که به جای نام اصیل پدری بر سر زبان ها انداخته شده و حتی شایسته نیست آنرا درون پرانتز بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *