سرهنگ روح الله گراوند خبر داد:

موتورسیکلت های سنگین در شهرستان جم پلاک دار می شوند

موتورسیکلت های سنگین در شهرستان جم پلاک دار می شوند

تاورتا؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم خبر داد: موتورسیکلت های سنگین در شهرستان جم پلاک دار می شوند.
به گزارش تاورتا؛ عصر دیروز نشستی با حضور گراوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم، احمد زایری رئیس شورای اسلامی شهر جم و جمعی از دارندگان موتورسیکلت های سنگین برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم با بیان اینکه اغلب موتور سواران جمی فاقد گواهینامه و بیمه نامه می باشند افزود: اکثر راکبین موتورسیکلت ها  از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند که نیاز است فرهنگ موتور سواری ایمن را در جامعه نهادینه کنیم.

سرهنگ روح الله گراوند به تجمع موتور سواران در عصر جمعه ها در کمربندی جم به عسلویه اشاره کرد و گفت : از طرف مسئولان و مردم تحت فشار برای برخورد با این مشکل هستیم ولی به دنبال مقابله با آن ها نیستیم و در حال ساماندهی این موضوع هستیم.

گراوند با بیان اینکه تنها راه حل این موضوع راه اندازی مجدد پیست موتورسواری در شهرستان است افزود: خوشبختانه با پیگیری های احمد زایری رییس شورای شهر جم و بابک یگانه مسئول پیست مهرجم و به کمک سایر مسوولین شاهد راه اندازی دوباره یک پیست در شهرستان خواهیم بود.

وی در خصوص پلاک گذاری موتورسیکلت های سنگین نیز این قول را به جوانان شهرستان جم داد و گفت: به شرط داشتن گواهینامه و متعهد شدن به رعایت قوانین و عدم ایجاد مزاحمت برای سایر افراد، نیروی انتظامی پلاک گذاری موتورسیکلت ها را انجام خواهد داد.

بابک یگانه مسئول پیست موتور سواری مهر جم نیز این قول را داد که به زودی پیست جم در زمینه های چتربازی٬موتور و دوچرخه راه اندازی می شود.

گفتنی است که با تعطیل شدن تنها پیست موتورسواری در شهرستان جم، موتورسواران جمی عصر هر جمعه در اتوبان جم به سیراف حضور پیدا می کنند و به انجام حرکات نمایشی می پردازند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *