تصاوير:

مراسم معارفه اعضاء هيئت انجمن ورزشی شهرستان جم برگزار شد

مراسم معارفه اعضاء هيئت انجمن ورزشی شهرستان جم برگزار شد

تاورتا؛روز گذشته دوشنبه ۲۳ مهرماه در نشستی،احکام اعضا هیات انجمن های ورزشی شهرستان جم اهدا شد.

به گزارش تاورتا،در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان جم نشست معارفه اعضا هیات انجمن های ورزشی شهرستان جم با حضور رفیعی پور معاون فرماندار،عباس دراهکی رییس اداره ورزش و جوانان، سیده حمیده حسینی مسئول کمیته سافت بال استان بوشهر و سیده نجمه حسینی مشاور عالی ورزش بانوان هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر برگزار شد.

عبدالحسین رفعی پور در این مراسم با اشاره به افتخارات کسب شده توسط بانوان ورزشکار شهرستان در مسابقات کشوری اظهار داشت:قطعا سرمایه گذاری مناسب و داشتن نگاه ویژه به ورزش بانوان رشد و تعالی بیشتر ورزش را در پی خواهد داشت. وی با بیان اینکه در زیر ساختهای ورزشی شهرستان فعالیتهای خوبی صورت گرفته است افزود:متاسفانه در حوزه بانوان به دلیل برخی سختگیریها برای استفاده تیم های ورزشی بانوان از زمین های روباز،این قشر ورزشی درگیر مشکل فضای مناسب برای تمرینات ورزشی هستند. وی برای حل این مشکل افزود: با تخصیص تعدادی از سالن ها به بانوان و در اولویت قرار دادن آنها در استفاده از فضاهای ورزشی باید این مانع از پیش روی آنها برداشته شود. وی با اشاره به حمایت های شایسته شورای اسلامی شهر جم و مجموعه نفت وگاز و پتروشیمی های منطقه از حوزه ورزشی افزود: بایستی در کنار دیگر رشته های ورزشی به ورزش دوباره احیا شده سافتبال نیز نگاه ویژه ای داشته باشیم و این نیازمند حمایت مالی از این رشته ورزشی است.
رفیعی پور در پايان اظهار داشت:تا جایی که بتوانم از ورزش سافتبال شهرستان حمایت خواهم کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم در ادامه این نشست، محمد باقر تشانی را به ریاست هیئت انجمن های ورزشی شهرستان جم معرفی کرد.

دراهکی در ادامه سخنانش با اشاره به حمایت های رفیعی پور از ورزش سافتبال گفت: اگر این حمایت ها نبود ورزشی به نام سافتبال در شهرستان نداشتیم. وی از سیده حمیده حسینی به عنوان یکی از مربیان مطرح کشور یاد کرد و افزود:درخشش بانوان سافتبال شهرستان حاصل تلاشهای این مربی بزرگ است. خیلی خوشحالم که امروز میزبان چنین مربیانی در شهرستان جم هستیم.

در پایان طی احکامی اعضا هیات انجمن های ورزشی معرفی شدند.

✔️علی دانشمند مشاور هیات انجمن های ورزشی

✔️هدی گشمردی به عنوان نائب رییس هیات شهرستان

✔️نجمه اقبالی دبیر هیات و مسئول کمیته طناب کشی

✔️سیده حمیده حسینی مسئول کمیته مربیان شهرستان

✔️شیرین مهدی پور مسئول کمیته سافتبال شهرستان

✔️نازآفرین آرام بن مسوول کمیته فوتبال دستی

✔️نجمه شعبانی به عنوان مسئول کمیته دارت شهرستان جم

✔️فتح الله احسان پور به عنوان مسئول کمیته او-اسپورت

تصاوير:



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *