مدیر عامل پالایشگاه فجر جم در نشست خبری با خبرنگاران مطرح کرد/به خاطر شادي مردم شهرستان بيشترين حمايت را از تيم پارس جنوبي جم داشته ايم

مدیر عامل پالایشگاه فجر جم در نشست خبری با خبرنگاران مطرح کرد/به خاطر شادي مردم شهرستان بيشترين حمايت را  از تيم پارس جنوبي جم داشته ايم

💢به خاطر شادي مردم شهرستان بيشترين حمايت را  از تيم پارس جنوبي جم داشته ايم

♻️مهندس نجفي در نشست خبري خود به بهانه روز خبرنگار و تجليل از خبرنگاران شهرستان جم گفت: اگر چه طبق قانون اجازه تيم داري در ليگ برتر نداريم اما به خاطر شادي مردم شهرستان بيشترين حمايت را  از تيم پارس جنوبي جم داشته ايم

وي همچنين در بخش ديگري از اظهارات خود به اقدامات انجام شده در راستاي تقويت زيرساخت هاي ورزشگاه توحيد اشاره و خاطر نشان كرد: اين شركت تا كنون فعاليت هاي زيادي از جمله تجهيز اين ورزشگاه به دوربين هاي مدار بسته،صندلي هاي جايگاه تماشاگران،گيت هاي ورودي ،بازسازي و ترميم چمن ورزشگاه  و … انجام داده است .

نجفي تاكيد كرد: اگر چه كار اين شركت تيم داري نيست اما به خاطر حمايت از تيم پارس جم و مردم شهرستان اقدامات گسترده در راستاي  آماده نمودن شرايط استاندارد بازي هاي ليگ برتردر شهرستان جم انجام داده ايم.

اين نشست در محل شركت پالايش گازفجرجم برگزار گرديد و مهندس نجفي گزارشي از روند توليد و پروژه هاي فعال در اين شركت را تشريح كرد.

اقدامات انجام شده در حوزه هاي مسئوليت هاي اجتماعي بخش ديگري از سخنان مهندس نجفي بود و ايشان اهتمام شركت پالايش گازفجرجم در اين حوزه را در ميان ديگر شركت هاي منطقه كم نظير دانست.

در بخش ديگري از اين نشست ،خبرنگاران رسانه هاي مختلف شهرستان جم و همچنين بندرسيراف به تشريح دغدغه ها و مسائل خود در بخش هاي مختلف  زيست محيطي،اجتماعي،ورزشي و اشتغال پرداختند.

علاوه بر خبرنگاران رسانه هاي مختلف مهندس سيد مهدي احمدي سرپرست روابط عمومي ، گل افروز حامديان مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان جم  و مسئولان روابط عمومي شهرداري هاي شهرستان نيز در اين نشست حضور داشتند.

تجليل از تمامي خبرنگاران و نمايندگان رسانه هاي شركت كننده از ديگر برنامه هاي اين نشست بود.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *