پاسخ مدیرعامل پارس جم؛

ماجرای بدهی ۲۰ میلیونی پارس جنوبی جم به ایرنجوان بوشهر چه بود؟

ماجرای بدهی ۲۰ میلیونی پارس جنوبی جم به ایرنجوان بوشهر چه بود؟

تاورتا؛ مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: بدهی ۲۰میلیونی خواسته ی به حق ایرانجوانی ها می باشد و این تعلل از بابت بدعهدی ما نیست، بلکه مشکل ایرانجوان بود.

به گزارش خبرنگار تاورتا، به دنبال گلایه شدید سرمربی ایرانجوان بوشهر از بدقولی مسوولین باشگاه پارس جم درخصوص عدم پرداخت بدهی ۲۰ میلیون تومانی این باشگاه به ایرانجوان بوشهر مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم به این انتقادات واکنش نشان داد.

بهرام رضاییان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار تاورتا از ماجرای طلب ۲۰ میلیون تومانی ایرانجوان بوشهر از باشگاه پارس جنوبی جم پرده برداشت و گفت: این طلب بابت انتقال بابا محمدی بازیکن ایرانجوان به تیم ما بود که مقرر شد مبلغ ۶۰ میلیون تومان به حساب باشگاه ایرانجوان واریز شود که متاسفانه بنا به دلایلی این امر به صورت کامل انجام نگرفت.

رضاییان با بیان اینکه تنها راه پرداخت این مبلغ از سوی خود بازیکن به حساب باشگاه ایرانجوان بود گفت: بابا محمدی  ۴۰ میلیون تومان از مبلغ دریافتی خود را به حساب باشگاه ایرانجوان واریز کرد و قرار شد مابقی آن توسط باشگاه پارس جنوبی پرداخت شود.

وی عدم پرداخت این بدهی را ناشی از عدم اعلام شماره حساب از سوی باشگاه ایرانجوان دانست و افزود: باشگاه پارس جنوبی جم تیم دولتی است و تمامی پرداخت های آن به صورت شفاف می باشد و نمی توان در وجه هر شخصی این بدهی پرداخت گردد.

رضاییان در ادامه با بیان اینکه ایرانجوان باشگاه مردمی است و کمک های چندانی به این تیم نمی شود افزود: این بدهی خواسته ی به حق ایرانجوانی ها می باشد و این تعلل از بابت بدعهدی ما نیست، بلکه مشکل ایرانجوان بود.

بهرام رضاییان از نشست با رییس هیئت فوتبال استان بوشهر خبر داد و گفت: بنا شد تا هئیت فوتبال استان با هماهنگی باشگاه ایرانجوان مشکل اعلام شماره حساب را حل کند و به محض اعلام شماره حساب از سوی باشگاه ایرانجوان و تایید آن توسط  هیئت فوتبال استان بوشهر مابقی بدهی به حساب باشگاه پرداخت می شود.

گفتنی است در جریان دیدار اخیر تیم پارس جنوبی جم با ایرانجوان بوشهر نیز هوادارن تیم بوشهری اعتراض خود را از  روی سکوها به مدیرعامل باشگاه پارس جم نشان دادند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *