فرزند فلان مسئول ویژه تر از سرمایه های بومی در شهر خودشان

فرزند فلان مسئول ویژه تر از سرمایه های بومی در شهر خودشان

بازی های پارس جنوبی جم معمولا به مانند سایر مسابقات لیگ برتر دارای حواشی مختلفی است. یکی از این حواشی مدیریت ورزشگاه است.

ورزشگاه تختی شهر جم که محل اصلی برگزاری بازی هاست را چه کسی مدیریت می کند و با چه افرادی؟

این سوالی است که به ویژه در بازی اخیر پارس جنوبی جم با پرسپولیس به چشم آمد.

در این میان نام افراد یا سازمان های مختلفی به عنوان متولی به گوش می رسد،  از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آقای دوراهکی و رییس هیئت فوتبال شهرستان آقای اسدی گرفته تا نام آقای رضاییان مدیر عامل باشگاه و همچنین مدیران شرکت گاز فجر جم.

از بلیط فروشی، بازار سیاه و… که بگذریم، سوال اینجاست که کارت های جایگاه ویژه و cip را چه کسانی و بین چه افرادی پخش می کنند؟ درگیری های عجیب در جایگاه vip طنز تلخ بازی قبل بود که انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

دیده می شود که در جایگاه cip و vip مثلا فرزند و همراهان و اطرافیان فلان مسئول غیر بومی جای دارند اما معدود مسئولین بومی کنونی یا بازنشسته شهرستان، شوراها و… که از سرمایه های بومی شهرستان می باشند در شهر خودشان غریبند و گاها با بی حرمتی برخی افراد غیربومی نیز مواجه می شوند.

حداقل از مسئولین بومی شهرستان، به ویژه آقای دوراهکی انتظار می رود به طوری شایسته به این مساله ورود کند و حرمت ها را حفظ کند تا سرمایه های حال و گذشته شهرستان به درستی در شهر خود تکریم شوند و خود را از اطرافیان فلان مسئول جزء غیربومی فلان شرکت مستقر در عسلویه غریبتر نبینند و احساس نکنند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *