در پی اجرای طرح ترافیک شهری جم؛

عدم اطلاع رییس شورای ترافیک از این مصوبه تا اعتراضات مکرر رانندگان

عدم اطلاع رییس شورای ترافیک از این مصوبه تا اعتراضات مکرر رانندگان

تاورتا؛ یک طرح ترافیکی در شهر جم در بی اطلاعی رییس شورای ترافیک اجرایی شد.

به گزارش تاورتا؛ در پی مسدود کردن یکی از دور برگردان های پل مرکز شهر جم، ترافیک شدید در اغلب ساعات روز در این شهر صدای مردم را در آورده است.

در پی این اقدام و درخواست کابران سایت برای پیگیری این مشکل تماسی با رییس شورای ترافیک شهرستان جم از این اقدام اظهار بی اطلاعی کرد.

نوروزی فرماندار جم گفت: بنده به عنوان رییس شورای ترافیک شهرستان جم از این اقدام اطلاعی نداریم و مصوبه ای نیز در این رابطه در شورای ترافیک وجود ندارد.

شهردار جم نیز در این رابطه گفت: نامه ای از سروان کرمی رییس راهنمایی رانندگی شهرستان جم دریافت کردیم مبنی بر مسدود نمودن این دور برگردان که شهرداری جم نیز طبق این نامه دستور انجام این کار را صادر کرد.

گفتنی است مسدود شدن این مسیر باعث سرگردانی مردم و بار ترافیکی بالای بلوار امام خمینی(ره) شهر جم شده است که اکثر مردم از این اقدام به شدت گله مند هستند.

گفتنی است خواسته مردم بازگشایی زودتر این مسیر است تا طبق روال قبل ترافیک شهر جم برقرار باشد.

 



نظرات

3 پاسخ به “عدم اطلاع رییس شورای ترافیک از این مصوبه تا اعتراضات مکرر رانندگان”

  1. مهدی گفت:

    این پل تجربه تلخ چراغ راهنمایی رو یدک میکشه و اینبار نیز تکرار اشتباه است این اقدام بدون کارشناسی بوده و قطعا حجم ترافیک شهر رو بالاتر خواهد بود متاسفانه یکی دو نفر هستن که فکر میکنن عقل کل هستن

  2. جم گفت:

    این اقدام فقط کار پلیس راحت میکنه چون دیگه نمیخان سرپا وایسن .مسیر رفت وبرگشت خیابان بانک ملی هم دچار ترافیک سنگین کرده. پلیس فقط فکر خودش بوده

  3. جمی معترض گفت:

    وقتی پرسنل راهنمائی و رانندگی از سواد علمی تخصصی برخوردار نباشد (پرسنل شهر جم) وضع همیشه همینه… در نهایت توانایی مدیریت بار ترافیکی شهری به این کوچکی نخواهند داشت شهری که فقط ۲ نقطه در طول روز به مدت ۲ ساعت بار ترافیکی دارد . بجای ابرو درست کردن چشم کور کردن رو انتخاب می کنند چرا ؟ چون راحتره !
    به نظر بنده باید بازوهای نگهدارنده برقی بزارند که وقتی بار ترافیکی روان هست بالا باشه تا مردم بتونند از مسیر استفاده کنندذ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *