امام جمعه جم:

عدم ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیران شهرستان، نشان از ضعف مدیریتی است / قانون ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نیازمند اصلاح

عدم ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیران شهرستان، نشان از ضعف مدیریتی است / قانون ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نیازمند اصلاح

تاورتا؛ امام جمعه جم گفت: عدم گزارش عملکرد از سوی مدیران شهرستان، نشان از ضعف مدیریتی است.

به گزارش تاورتا؛ امام جمعه جم ظهر امروز در خطبه های عقیدتی سیاسی نماز جمعه با دعوت مردم به انجام تقوای الهی افزود: دین اسلام دینی شاد است و مخالف شادی نیست و این به معنای شاد بودن به هر قیمتی نیست.

برخی از مراسمات دانشگاه ها و اردوهای تفریحی و فرهنگی به صورت مختلط برگزار می گردد و باید مواظب باشیم که به انحراف کشیده نشود.

حجت السلام محمد گنجی با بیان اینکه عدم ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیران شهرستان، نشان از ضعف مدیریتی است گفت: مدیران برای انجام وظایف خود بر سر مردم منت نگزارند و در زمانی که دشمن به دنبال عدم حضور مردم در پای صندوق های رای است باید خدمات و عملکرد دولت را به صورت کامل و دقیق ارائه دهند.

وی در ادامه با تقدیر از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان جم در ارائه بیان عملکرد خود پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته، افزود: مدیران شهرستان گزارش عملکرد خود را برای مردم ارئه دهند و افرادی که گزارش نمی دهند نشان از ضعف آن مدیران می باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان جم با بیان اینکه قانون ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نیازمند اصلاح است خاطر نشان کرد: در ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری شاهد این بودیم که هر کس و از هرجایی وارد وزارت کشور شد و نام نویسی کرد و این به معنای تمسخر گرفتن این نظام است. مجلس و شورای نگهبان باید در پی تغییر و تصحیح در قانون باشند تا از هدر رفت هزینه بیت المال در زمان ثبت نام کاندیدای غیراصلح جلوگیری شود.

وی از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا در فضایی آرام و سالم به رقابت بپردازند و افزود:برای به دست آوردن یک رای بیشتر، یکدیگر را تخریب نکنید و هدف شما خدمت به مردم باشد نه برای کسب مقام و افتخار برای اینکه رای بیشتری کسب کرده اید.

امام جمعه جم با انتقاد از سخنرانی اخیر رییس جمهور در حاشیه سفر به عسلویه افزود: در متن سخنرانی رییس جمهور و وزیر نفت در عسلویه از شهرستان جم به عنوان میزبان بزرگترین پالایشگاه گاز در خاورمیانه و کارمندان پارس جنوبی نامی برده نشد و این در حالی بود که سایر شهرهای همجوار به عنوان مناطق مربوط با صنعت نفت و گاز اسم برده شد.

حجت اسلام گنجی در پایان افزود: باید دید با بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی، سهمیه اشتغال نیروهای بومی به چه میزان است؟ حداقل ۱۰۰۰ نفر از نیروهای بومی در هر فاز باید استخدام شوند و مسئولین ارشد استان و شهرستان باید پیگیر این خواسته به حق جوانان منطقه باشند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *