طرح نخبه‌پروری در عسلویه اجرایی شد‌

طرح نخبه‌پروری در عسلویه اجرایی شد‌

تاورتا؛فرماندار عسلویه گفت: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان طرح نخبه پروری در مدارس شهرستان عسلویه اجرایی شد.

به گزارش«تاورتا» به نقل از تسنیم؛ عبدالله نادری بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با بیان اینکه تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان از اولویت‌های مهم این شهرستان است اظهار داشت: در این راستا اعتباراتی از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی تخصیص می‌یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح نخبه‌پروری در شهرستان عسلویه تاکید کرد: این طرح برای تقویت علمی دانش‌آموزان با مشارکت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اجرایی شده که سرمایه‌های مهم اجتماعی مورد توجه قرار دارند.

فرماندار عسلویه با تاکید بر تامین نیروی انسانی آموزشی مدارس شهرستان عسلویه افزود: سهمیه ویژه استخدام آموزش و پرورش در عسلویه مشکلات را به حداقل می‌رساند

نادری ضمن اشاره به سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان موسوم به طرح روستامرکزی گفت: برای پیشرفت شهرستان عسلویه به ویژه در بحث آموزش و پرورش و رفع مشکل ایاب و ذهاب دانش‌آموزان تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در جامعه  تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش نهادی اجتماعی است که با هدف تربیت نیروی انسانی توانمند و رفع نیازهای جامعه در حوزه تعلیم و تربیت شکل گرفته است.

فرماندار عسلویه  با تاکید بر رفع مشکل آموزشی این شهرستان افزود: سهمیه ویژه استخدامی آموزش و پرورش برای این شهرستان ضروری است و در صورت تحقق آن ،مشکلات بسیاری در این بخش رفع  می‌‌شود.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *