رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جم گفت:

طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ایام نوروز ۹۶ در جم برگزار شد + عکس

طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ایام نوروز ۹۶ در جم برگزار شد + عکس

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جم از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ایام نوروز ۹۶ خبرداد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان جم، احمد یزدانی با بیان اینکه طرح نوروزی هلال احمر از ۲۶ اسفند توسط پایگاه‌ها و پست‌های جمعیت هلال احمر شهرستان آغاز و تا ۱۵ فروردین به مدت ۲۱ روز ادامه داشت افزود: در این ایام تجهیزات لازم فراهم شده بود و امدادگرانی که در این طرح شرکت داشتند از آموزش‌های لازم برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی بهره مند بودند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جم گفت : ۱ پست امداد ونجات جاده ای سیار،۳ پایگاه سیار ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با حضور ۲۰نفر امدادگر در محورهای مواصلاتی جم به  مسافران نوروزی خدمت رسانی کردند.

یزدانی خاطر نشان کرد: ۳ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۶ اسفندماه در شهرهای جم،ریز و انارستان مستقر بود.

وی در ادامه گفت: کمپ های امداد و نجات و ایمنی و سلامت به‌صورت ۲۴ ساعته در ورودی های جم، ریز و انارستان برای راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده بود.

احمد یزدانی گفت: اقدام های در نظر گرفته شده شامل برپایی فضای دوستدار کودک، برپایی خیمه نماز،ایستگاه بهرفت ، ایستگاه نه به اعتیاد، ایستگاه های تست های فشار خون و قند خون و آماده سازی تیم های سحاب جوانان به منظور ارایه خدمات راهنمایی و برپایی ایستگاه سلامت بود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جم در پایان گفت: ۳ بهیار در قالب طرح داوطلب یار امداد و نجات در کنار اعضای جوانان و امدادگران در پایگاه‌های ایمنی و سلامت نوروزی و پایگاه های امداد و نجات بصورت داوطلبانه و افتخاری ، خدمات درمانی رایگان ارائه دادند.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *