شنیده های انتخاباتی تاورتا/ نشست در روستاهای همجوار / آغاز فعالیت برخی کاندیدها در فضای مجازی

شنیده های انتخاباتی تاورتا/ نشست در روستاهای همجوار / آغاز فعالیت برخی کاندیدها در فضای مجازی

 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
انتخاباتی که با توجه به فشارهای گسترده اقتصادی هنوز تنورش گرم نشده و امید است با نزدیک شدن به زمان رأی گیری تنور انتخابات گرم تر شود.
شورای پنجم شهر جم با توجه به پشتوانه تجربه و شعار شفافیت روی کار آمد ولی نتوانست عملکرد مطلوبی از خود بر جای بگذارد و در کسب رضایت مردم ناتوان بود به همین منظور دو عضو این شورا برای دور بعد ثبت نام نکردند و فقط سه عضو تمایل خود را برای ادامه شورا نشان دادند که طبق شنیده های یک عضو دیگر رد صلاحیت شده است.
روستا هیج رقابتی بین داوطلبین شوراها وجود ندارد ،به گفته یکی از فعالان اجتماعی جم این موضوع ممکن است تاثیر زیادی در انتخابات شهر جم داشته باشد، به طوری که برخی نامزدهای شورای شهر جم در روستاها جلسه برگزار می کنند.

رقابت انتخاباتی در شهر نوپای بهارستان تنگاتنگ است و به نظر می رسد پیش بینی برندگان انتخابات کار سختی باشد ۱۲ نفر نامزد شورای شهر در بهارستان هستند .

با توجه به استقبال ضعیف کاندید ها و عدم رقابت بین داوطلبین شوراهای روستا کاندیدهای شهر جم اقدام به تشکیل جلسات شبانه در روستاهای همجوار کرده اند که این موضوع ممکن است تاثیر زیادی در انتخابات شهر جم داشته باشد.
فعالیت برخی کاندید ها در فضای مجازی بیشتر شده و حتی اقدام به تشکیل گروه کرده اند و در حال عضو گیری هستند.
به نظر میرسد رقابت اصلی بین ۷ نفر برای تصاحب ۵ کرسی شورا شهر جم باشد و بقیه نامزدها بخت چندانی برای عضویت در شورا نداشته باشند.

به نظر می رسد ابوالحسن بی باک و موسی زارعی در شهر جم به عنوان پدیده این دوره از انتخابات باشند.

بسیاری از شهروندان شهر انارستان شورای پنجم رو از ناهماهنگ ترین اعضا در ادوار گذشته می دانند و همین امر موجب بی اعتمادی مردم به اعضا این دوره از شورا شده است.
همیشه انتخابات و فوتبال نشان داده که رخداد غیر ممکن هاست و مردم شهر انارستان معتقد هستند باید به جوانان بها و میدان داد به همین منظور انتخاباتی غیر قابل پیش بینی در این شهر خواهیم دید.
به نظر می رسد با توجه به رد صلاحیت یکی از اعضای شورای کنونی و دو کاندید دیگر در این شهر رقابت در شهر انارستان به قوم گرایی رو بیاورد.

شهر نوپای بهارستان اولین انتخابات خود بعد از شهر شدن برگزار خواهد کرد.
شورا و شهردار بهارستان در مدت تصدی توانسته اند کارهای عمرانی زیادی در این شهر انجام بدهند و همین امر باعث شده که مردم تمایل داشته باشند دوباره به آنها اعتماد کنند
در این شهر ۱۲ نفر نامزد شورای شهر ثبت نام کرده اند.
رقابت در شهر ریز هنوز داغ نشده و اکثریت کاندیدها از طیف اصولگرایان هستند.
شنیده شده از کاندیدهای ثبت نامی در شهر ریز دو نفر رد صلاحیت شده اند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *