زخم فلرها در شهرستان جم/ نفس جم گرفته است جناب فرماندار

زخم فلرها در شهرستان جم/ نفس جم گرفته است جناب فرماندار

از امروز صبح فلرهای پالایشگاه گاز فجر جم بی وقفه در حال فعالیت هستند و ایجاد آلودگی توسط فلرها سبب ایجاد دردسر و آزار برای شهروندان و روستاهای همجوار شده است.

پالایشگاه فجر جم از یک طرف ادعا می کند الاینده نیست، اما از طرفی انتشار تصاویر گسترده آلودگی نشان از ادعای کذب این شرکت دارد؛ شرکتی که برای پرداخت نکردن هزینه های عواراض آلایندگی به شهرستان دست به انواع و اقسام تلاش ها و پیگیری ها میزند تا جایی که توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان صنعت سبز انتخاب شده است!
و از طرفی همایش مسولیت های اجتماعی در قبال محیط پیرامونی می گیرد با چاشنی هزینه های گزاف و توهین به فرهنگ و تمدن مردم.

متاسفانه مسولین و اداره محیط زیست شهرستان نیز هیچ اقدامی در این زمینه نمیکند ، تا جایی که محیط زیست شهرستان ۶ ماه هست به حال خود رها شده و سرپرست آن اظهار می دارد قادر به کار در محیط زیست نیست و فرماندار هم با او میانه ای ندارد و اداره را ظاهرا رها کرده است. اداره ای که از مهم ترین و پر منفعت ترین ادارات برای شهرستان می باشد.
بیشتر تغییرات شهرستان در سال های اخیر از قبل دریافت پول آلایندگی بوده است و تنها اداره ای که می تواند آلایندگی محلی را مشخص کند این اداره است.

چه توجیهی وجود دارد جناب فرماندار و شورای شهر ساکت و درخواب رفته؟

 

 



نظرات

یک پاسخ به “زخم فلرها در شهرستان جم/ نفس جم گرفته است جناب فرماندار”

  1. مهدی گفت:

    تنها توجیهی که وجود داره اینه که متاسفانه بیش از اینکه جناب فرماندار با مردم شهرستان تعامل داشته باشه با پالایشگاه تعامل داره وقتی همه مسئولین دارند از امکانات پالایشگاه و شهرک ها ( از استفاده ازمنازل مسکونی گرفته تا خدمات رفاهی بسیار) استفاده می کنند چطور توقع داریم از مردم حمایت کنند وقتی که پالایشگاه خواست فنس فرودگاه رو تعویض کنه شورا و دهیاری و مردم بهارستان سعی در عریض کردن جاده داشتند که با حمایت جناب فرماندار حتی یک میلیمتر عقب نشینی نکردند چرا فرودگاهی که هیچ پروازی نداره و هیچ سودی برای مردم نداره ازش حمایت بشه خوب جناب فرماندار وقتی بارها و بارها تقاضای برقراری مجدد پروازها رو داشتن هرچند منفعتی برای عوام نداشته و باز هم هم گوش مسئولین پالایشگاه و نفت بدهکار نبوده دلیلی برای حمایت ایشان از طرح وجود نداشت و می بایست در این مورد از مردم و مسئولین روستای بهارستان حمایت می کردند در خصوص فلرها نیز داستان همین هست شما هرچه می خواهی فریاد بزن کسی صدای تو را نخواهد شنید چون بازی بازی سیاسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *