رییس دادگستری شهرستان جم؛

ادارات متولی در حفاظت از محیط زیست ومنابع طبیعی شهرستان قاطعیت و اهتمام بیشتری داشته باشند

ادارات متولی در حفاظت از محیط زیست ومنابع طبیعی شهرستان قاطعیت و اهتمام بیشتری داشته باشند

سهیلی رییس دادگستری ورییس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان جم از قضات دادگستری و ادارات متولی حفظ محیط زیست ومنابع طبیعی خواست در حفاظت از محیط زیست ومنابع طبیعی شهرستان قاطعیت و اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ضمن با اهمیت بر شمردن محیط زیست و گره خوردن آن با حیات انسانها از اختصاص شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب جم جهت رسیدگی به جرایم زیست محیطی خبر داد وی با بیان اینکه هرساله شاهد تخریب محیط‌زیست با مجوزهای به ظاهر قانونی از طرف دستگاههای دولتی هستیم، خواستار پیگیری نهادهای نظارتی بر عملکرد این ادارات شد.

 

سهیلی با بیان اینکه زمانی شهرت شهرستان جم به خاطر شاخصه وجود طبیعت زیبا و بکر وبه طبع آن آب و هوای مناسب بوده از دوست‌داران طبیعت خواست سیستم قضایی را در این خصوص یاری نمایند.

 

وی با اظهار اینکه متعرضین به منابع طبیعی و محیط‌زیست تنها منافع شخصی خود را می بینند واین ناشی از عدم آگاهی آنان از عواقب عمل خودمیباشد وانجام کار فرهنگی واگاه سازی آحاد جامعه ازطرف نهادهای متولی فرهنگ وصاحبان تریبون درانجام رسالت فرهنگی خودضرورت دارد.

 

وی با محترم شمردن حقوق مالکیت اشخاص از قضات دادگستری خواست با افراد سودجو و فرصت طلب برابر قانون با قاطعیت برخورد نمایند.



نظرات

یک پاسخ به “ادارات متولی در حفاظت از محیط زیست ومنابع طبیعی شهرستان قاطعیت و اهتمام بیشتری داشته باشند”

  1. شهروند جمی گفت:

    اقای سهیلی فرد توانمندی است و باید در مرکز استان مشغول بکار شوند.حیفه تو جم باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *