درمصاحبه باووشوكار افتخار آفرين جمي:

رييس امورورزش شهرك پرديس رشته ووشو را در اين شهرك به تعطيلي كشاند

رييس امورورزش شهرك پرديس رشته ووشو را در اين شهرك به تعطيلي كشاند

سهرابي رئیس امور ورزش شهرک پردیس رشته ووشو را به تعطیلی کشاند.

۵سال از افتخار آفرینی ووشوکاران شهرک پردیس در مسابقات کشوری و بین المللی میگذرد که شنیدیم این رشته پرافتخار در شهرک پردیس تعطیل گردید.

علی اصغر احمدی که یکی ووشوکارانی هست که بیشترین مدال های کشوری و بین المللی را در کارنامه خود قرار داده که در این گفتگو با ابراز تاسف گفت: سهرابی رئیس امور ورزش شهرک پردیس ووشو را به تعطیلی کشاند.

ایشان بیان داشت رشته ووشو در شهرک بیشترین مدال بین المللی را دارد و این از زحمات استاد رجب زاده هست که با تمام سختی ها و بعضا خارج از وظیفه اش ما رو به این افتخارات رساند ولی متاسفانه با آمادن سهرابی رئیس ورزش انگیزه بچه ها ضعیف گردید، در دوره های قبل ووشوکاران از طرف امور ورزش به همایش پیاده روی دعوت میشدند و با اجرای حرکات ووشو شور نشاط خوبی میگرفتیم و ورزشکاران بیشتری جذب ووشو میشدند ولی دیگر مثل گذشته آن نشاط وجود ندارد ، در دوره ایشان من که سه دوره قهرمان بین المللی شده ام آقای سهرابی همان از بدو ورود ما ورزشکاران به ایران مرخصی میگرفتند و به گونه ای بیتفاوتی نشان میدادند و تنها کادر اداری حضور پیدا میکردند.حتی ایشان بعد از آمدن از مرخصی ما رو به اتاقش هم دعوت نمیکردند که تبریک و خسته نباشید بگوید.

آقای احمدی دلیل این بی توجهی را چه چیز میدانید:

دلیلش مشخص هست ایشان غیر بومی هست و دلسوز نیست از زمانی که ایشان آمد ما ورزشکاران از خیلی چیزها محروم شدیم، هزینه مسابقات استانی باید پرداخت شود که هنوز دو دوره اعزام‌شدیم و هزینه آن هنوز پرداخت نشده است.

علت تعطیلی کلاس چه چیز بوده؟
علت اینکه همیشه در فصل تابستان خانواده ها میرن مسافرت و اول مهر هم تا کلاسها جا بیفته بچه ها از ورزش فاصله میگیرن و حضورشون کمتر میشود و آقای سهرابی از همین فرصت استفاده میکند و جنگ روانی با حضور یکی از خانواده های ورزشکار ایجاد میکنند و استاد هم از این برخورد ناراحت شدند و چند جلسه حضور پیدا نکردند تا اینکه آقای سهرابی بهشون زنگ میزنه که برگرد استاد هم دوجلسه حضور داشتند که آقای سهرابی مجدد نظرشون را عوض میکنن و کلاس را تعطیل میکنند.

آقای احمدی الان با این تعطیلی کلاس میخوای چیکار کنید:

فعلا بدون تمرینات استاد دارم آماده میشوم برای مسابقات نروژ که دوماه دیگه اعزام میشوم.

برنامه آینده شما چیست ؟

حضور در لیگ ووشو یکی از آرزوی های من هست به این دلیل که میدانم آنجا تجربه بیشتری کسب میکنم و میدانم که بیشترین از این باید کار کنم و زحمت بکشم.

درپایان اگر صحبتی دارید بفرمایید .:
صحبت آخر من این هست از مربیان و قهرمانان حمایت بیشتری بشود ، مگر ما‌چه کم داریم از شهرک توحید که مسئولین ورزش در ماه مبارک رمضان برای آنها مسابقه برگزار میکردند و با لوح تقدیر و جوایز ورزشکاران را تشویق میکردند ولی امور ورزش شهرک ما دریغ از یک لوح تقدیر
مدیریت شهرک امکانات ورزشی در اختیار ما قرار داده است و تاکنون مشکل سالن نداشتیم فقط مدیریت ورزش هست که هیچگونه استعدادیابی نمیکنند در این زمینه و حتی من رشته های دیگه هم سر زدم و دیدم که آمار ورزشکاران کم شده و امور ورزش برای مربی و ورزشکار انگیزه ای ایجاد نمیکنند ،
امیداورم که با حمایت مدیران و مسئولین استاد مجدد به جمع ما بیاید و مثل همیشه ووشو در شهرک بدرخشد.



نظرات

یک پاسخ به “رييس امورورزش شهرك پرديس رشته ووشو را در اين شهرك به تعطيلي كشاند”

  1. خانواده ووشو.شهرک گفت:

    با سلام
    کم لطفی دوستان به ورزش ووشو داری سابقه هست
    علی رغم همه مشکلات متاسفانه حمایت ها هر روز کم می شود و الانم که شاهد تعطیلی این رشته هستیم
    افسوس چه میشود کرد
    رفتار مناسبی با استاد ووشو.نمیشه
    بچه ها از امکانات ناراضی هستند
    هر چه گفتیم و راهکار دادیم اثری نداشت
    امید که حد اقلهایی که هست بهبود پیدا کنه
    و شهد حضور بچه هامون تو عرصه های مختلف باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *