فرماندار جم خبر داد:

راه اندازی بخش دیالیز جم در فضا موقت

راه اندازی بخش دیالیز جم در فضا موقت

تاورتا؛فرماندار جم در نشست هماهنگی راه اندازی موقت بخش دیالیز بیمارستان توحید گفت: بیش از ۲۰ بیمار دیالیزی در جم وجود دارد که برای دیالیز باید به شهرستان  های همجوار مراجعه کنند.

به گزارش تاورتا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم ؛ فتح الله نوروزی با تاکید بر لزوم کاهش آلام بیماران دیالیزی و خانواده های آنان افزود: بهداشت و درمان صنعت نفت ،نقش مثبتی را در حوزه سلامت شهرستان ایفا می کند و در راستای راه اندازی بخش دیالیز همراهی های بسیار خوب داشته است .

وی اضافه کرد : از بدو ورود به شهرستان موضوع راه اندازی بخش دیالیز در شهرستان را مورد پیگیری قرار داده ام  و امیدوارم  با تحقق این مهم بخشی از مشکات بیماران کلیوی و خانواده های آنان که عموما از اقشار ضعیف شهرستان هستند مرتفع شود.

نوروزی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث ساختمان دیالیز در بیمارستان توحید جم اظهار داشت : وزارت نفت احداث ساختمان دیالیز در شهرستان را تعهد کرده است و ساختمان دیالیز و تالاسمی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در بیمارستان توحید احداث می شود .

فرماندار جم با اشاره به زمان بر بودن روند احداث ساختمان دیالیز در بیمارستان گفت: تا اتمام ساختمان دیالیز ،برای تسریع در آغاز خدمات رسانی به بیماران کلیوی ، مکان موقت برای راه اندازی این بخش در نظر گرفته شده است .

وی اظهار امیدواری کرد عملیات اجرایی ساختمان دیالیز جم به زودی آغاز می شود .

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *