مدیرعامل تیم پارس جم:

در میدان ثابت می کنیم چند مرده حلاج هستیم

در میدان ثابت می کنیم چند مرده حلاج هستیم

تاورتا؛مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: نباید اسیر جوسازی شد و تا روز آخر کارمان را با قدرت پیش می‌بریم و از مسیر اصلی خودمان دور نمی‌شویم.

به گزارش «تاورتا»؛ پارس جنوبی جم که اولین فصل حضورش در لیگ آزادگان را سپری می کند، چراغ خاموش به جمع مدعیان پیوسته است.  بهرام رضائیان، مدیرعامل پارس جنوبی جم درباره شرایط این باشگاه گفت: یک بازی مهم و شش امتیازی مقابل سپیدرود رشت داریم و تمام تمرکزمان روی بازی روز شنبه است. به گذشته‌ها فکر نمی‌کنیم و به دنبال پیروزی در رشت هستیم. من به این کادرفنی، سرپرست تیم آقای خطیب و بازیکنان ایمان دارم و مطمئن هستم در آینده روزهای خوبی را با آنها خواهیم داشت.

رضائیان در پاسخ به این سوال که پارس جنوبی اکنون به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر شناخته می شوید، اینگونه واکنش نشان داد: از نظر من هنوز هیچ خبری نیست و فکر می‌کنم  نباید اسیر جوسازی شد و تا روز آخر کارمان را با قدرت پیش می‌بریم و از  مسیر اصلی خودمان دور نمی‌شویم. فوتبال را روی کاغذ انجام نمی‌دهند بلکه در میدان بازی باید ثابت کرد که چند مرده حلاج هستیم.

وی ادامه داد: تا روز آخر هیچ چیز مشخص نیست و در آخرین روز لیگ مشخص می‌شود چه تیم‌هایی به لیگ برتر صعود می کنند. همان طور که در فصل پیش روز آخر به لیگ دسته اول صعود کردیم حالا هم معتقدم از حالا نمی شود برای آینده صحبت کرد.

مدیرعامل پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شما در صورت صعود به لیگ برتر توانایی میزبانی را دارد، گفت: بله توانایی میزبانی در لیگ برتر را داریم و واقعیت این است که ما در چارچوب سیاست‌های کلی ورزش صنعت نفت حرکت می‌کنیم و در پشت پرده کسانی چون مهندس یوسفی، مدیرعامل سازمان و هیات مدیره محترم همه گونه حمایتی را از ما داشته اند. ما اجرا کننده تصمیمات و زحمات آنها هستیم.
وی همچنین درخصوص رکورد ۱۲ بازی بدون باخت پارس جنوبی جم گفت: تلاش می کنیم رکوردهای خودمان را افزایش دهیم اما نباید دل به این رکوردها بست چون لیگ یک لیگ طاقت فرساست که همه برای صعود تلاش می کنند.

منبع: فارس



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *