اطلاعيه دانشگاه پيام نور شهرستان جم

دانشگاه پيام نور شهرستان جم بدون آزمون وبراساس سوابق تحصيلي دانشجو مي پذيرد

دانشگاه پيام نور شهرستان جم بدون آزمون وبراساس سوابق تحصيلي دانشجو مي پذيرد

اطلاعیه ثبت نام دانشگاه پیام نور جم

دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور در آستانه تولد ۳۰ سالگی یکی از ده دانشگاه برتر جامع کشور شناخته شده است. علارغم پیدایش رقبایی برای آموزش مجازی، هیچکدام نتوانستند مزایا و اعتبار و کیفیت آموزش دانشگاه پیام نور را با هم در اختیار داشته باشند.

امکان انتخاب محل آزمون پایان ترم در هر نقطه از ایران، امکان مهمانی دائمی برای دانشجو، شهریه های بسیار مناسب نسبت به سایر دانشگاهها، امکان تغییر رشته، تحصیل همزمان در دو رشته، اعطای وام و ده ها مزیت دیگر که در این مختصر نمی گنجد.
ما خانواده دانشگاه پیام نور جم مفتخریم که در یکی از معتبرترین دانشگاههای کشور افتخار خدمتگزاری به شما علم دوستان عزیز را داریم. دانشگاه پیام نور جم با قدمتی ۱۰ ساله و با دارا بودن امکانات مناسب آموزشی و در اختیار داشتن اساتیدی فرهیخته و برتر، در رشته های تحصیلی حقوق، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، علوم تربیتی، مهندسی منابع طبیعی، حسابداری، مهندسی کشاورزی، روابط عمومی، محیط زیست و مترجمی زبان در نیمه دوم مرداد ماه ۱۳۹۶ (مدت زمان محدود) دانشجو می پذیرد.
با وجود بودن نام مجازی بر تابلوی دانشگاه، این واحد برای تمامی دروس به برگزاری کلاس اهتمام می ورزد. در کنار برگزاری کلاس ها؛ تلاش برای برگزاری دوره های آموزشی، سمینارها، مشاوره و برنامه های فرهنگی مناسب دانشجویان در دستور کار ریاست دانشگاه می باشد.
دانشگاه پیام نور جم، با در اختیار داشتن سالن ورزشی با امکانات لازم یکی از واحدهای برتر دانشگاه پیام نور در سطح استان در زمینه امکانات ورزشی می باشد. همچنین توسعه زیرساخت های دانشگاه در دست بررسی توسط مسئولین می باشد که انشالله به زودی شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه خواهیم بود.
انتخاب دانشگاه پیام نور به عنوان محلی برای ادامه تحصیل، مسئولیت ما را چندین برابر خواهد ساخت. تمام تلاش مجموعه ما، رضایت دانشجویان و همکاری تمام وقت با دانشجویان و اساتید مجموعه جهت رفع مشکلات و پرداختن به امر خطیر آموزش بوده و هست.

با آرزوی توفیق
سکینه حاتمی ریاست دانشگاه پیام نور جم
عیسی نیکخواه مسئول آموزش دانشگاه



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *