جوابیه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در پاسخ به مطلبی با عنوان “روایتی از رفتارهای متناقض آقای استاندار؛ از خالی‌کردن پشت مجید کنگانی تا دعوا بر سر سکوی قهرمانی در جم”

جوابیه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در پاسخ به مطلبی با عنوان “روایتی از رفتارهای متناقض آقای استاندار؛ از خالی‌کردن پشت مجید کنگانی تا دعوا بر سر سکوی قهرمانی در جم”

 

سردبیر محترم سایت تاورتا؛
با سلام
احتراما جوابیه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در پاسخ به مطلبی با عنوان “روایتی از رفتارهای متناقض آقای استاندار؛ از خالی‌کردن پشت مجید کنگانی تا دعوا بر سر سکوی قهرمانی در جم” برای تنویر افکار عمومی ارسال می گردد.


مقتضی است حسب قانون در سایت تحت مدیریت درج شود…
روز گذشته مطلبی در سایت تاورتا منتشر شد و در این متن با دست آویز قرار گرفتن دروغی بزرگ در خصوص برگزاری جشن قهرمانی پارس جنوبی جم در لیگ یک ، به دکتر سالاری استاندار پرتلاش بوشهر اتهامی واهی نسبت داده شد و صد البته معتقدیم این رفتار نه با انسانیت و شرافت انسانی و نه با معیارهای خبرنگاری و رسانه ای سنخیت دارد.
در بخشی ازمتن منتشر شده در این سایت آمده است:
“… به اتفاقی تلخ و عجیب می‌رسیم. اتفاقی که در مقابل چشم ۱۲ هزار تماشاگر رخ داد و نشان داد شهوت دیده‌شدن و مصادره‌ی عملکرد دیگران پایانی ندارد.

استاندار بوشهر بر خلاف همه‌ی قواعد، اصرار دارد که بر سکوی قهرمانی قرار گیرد و مدیران برگزاری مراسم بر حسب قانون مانع می‌شوند. «زور» استاندار البته بیشتر است و خود را به سکو می‌رساند اما برای رسیدن به مقصود، کمی هم زد و خورد و درگیری پیش می‌آید. میان همراهان استاندار بوشهر که اصرار دارند نه تنها سالاری که حتی خودشان هم همراه او به میان زمین و سکوی قهرمانی بروند.
اتفاقی زشت در مقابل چشم ۱۲هزار تماشاگر و لنز دوربین خبرنگاران سراسری که با پوزخندهایشان به کودکانه‌هایمان می‌نگریستند. احساس حقارت در مقابل چشمان خبرنگاران ملی و حیرت هزاران تماشاگری که با خود می‌گفتند: «اینا دقیقاً چشونه؟ ». نتیجه‌ی آن‌همه اصرار جناب استاندار برای حضور در مراسم جشن تیمی که هیچگاه حمایتش نکرد، و دعوا و کتک‌کاری برای رسیدن به سکوی قهرمانی همان تیم! شد این عکس. جناب سالاری قدری با خود بیندیشد و به این سوال پاسخ دهد که آیا می‌ارزید؟”
اما چند نکته و پاسخی به این دروغ وقیحانه و بزرگ؛
اول: استاندار بوشهر همواره از حامیان اصلی شهرستان جم بوده و هست و در طی دوران مدیریت بر مجموعه استانداری بوشهر قریب به ۱۰ بار به شهرستان جم سفر کرده است که بعضا با همراهی وزرا نیز همراه بوده است و پروژه های کلان و موثری نیز با حمایت های ایشان در شهرستان در حوزه ورزش آغاز یا اجرایی شده است (کافی است نگاه استاندار بوشهر به شهرستان را با قبل از دولت دکتر روحانی مقایسه کنید)
دوم: استاندار بوشهر و فرماندار جم به عنوان نماینده ایشان در شهرستان از ابتدا تا کنون همراه و همگام تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوده اند و قطعا هیچ انسان با وجدانی دغدغه های فرماندار جم در راستای فراهم نمودن بستر مناسب برای موفقیت تیم محبوب پارس جنوبی جم را نمی تواند کتمان کند.
مگر اینکه این توهم را بپذیریم که فرماندار جم بر خلاف نگاه مدیر ارشد خود، از تیم حمایت می کرده است و دکتر سالاری سنگ اندازی می کرده است!!!
سوم: در شرایطی که برخی نگاه ها در فدراسیون فوتبال ، بر انتقال رقابت های پارس جنوبی جم به مرکز استان در صورت عدم آمادگی ورزشگاه جم برای رقابت های لیگ برتر حکایت داشته و دارد استاندار بوشهر در مصاحبه های مختلف بر برگزاری بازی ها در جم تاکید کرده است و فرماندار جم نیز همین نگاه را در شهرستان با تاکید بر میزبانی جم به عنوان اولویت اول و آخر اعلام کرده است.
چهارم: دروغ آشکار مطلب منتشره اما؛ به برگزاری جشن قهرمانی تیم پارس جنوبی جم باز می گردد و نویسنده ناشناس متن در رفتاری غیر حرفه ای، تنش کوتاه محافظ استاندار بوشهر با یکی از عوامل برگزاری در هنگام حضور دکتر سالاری بر سکوی قهرمانی را با الفاظی چون ” شهوت دیده شدن، مصادره عملکرد دیگران، دعوا و کتک کاری برای رسیدن به سکوی قهرمانی و … ” توصیف کرده است. اتهامی سراپا غرض ورزانه و بیمارگونه که با واقعیت هیچ تناسبی ندارد.
ماجرای درگیری کوتاه ایجاد شده صرفا به جلوگیری یکی عوامل برگزاری جشن از همراهی محافظ دکتر سالاری با ایشان برمی گردد و محافظ استاندار به دلیل الزام به رعایت پروتکل های امنیتی و تاکید بر لزوم همراهی با مقامات کشور در مراسمات عمومی، می بایست حتما در فاصله ای نزدیک با استاندار قرار می گرفت که اشتباه برداشت یکی از عوامل برگزاری و ممانعت وی از همراهی استاندار بوشهر، موجب تنش کوتاهی در این خصوص شد.
البته دعوت استاندار بوشهر و مدیر عامل منطقه ویژه پارس از سوی مجری برنامه به جایگاه نیز خلاف گویی نویسنده را آشکار تر می سازد و طبق پروتکل های فدراسیون همواره عالی ترین مقام استان و عالی ترین مقام تیم در مراسم بر روی سکو قرار می گیرند همانگونه که در جلسه روز قبل در فرمانداری که با حضور مسئولان برگزاری جشن برگزار شد نیز نیز افراد مدعو برای حضور در سکوی قهرمانی مشخص شده بودند و در این راستا نه اصراری وجود داشت و نه انکاری!
تماشاگران این بازی و بازبینی فیلم، گویای همه چیز است.
پنجم: قطعا موفقیت تیم پارس جنوبی جم و صعود به دولیگ در دو سال پیاپی مرهون همراهی همه مردم و مسئولان است و اگر همراهی صادقانه استاندار بوشهر و فرماندار جم، مردم، مسئولان و همه عوامل فنی و پشتیبانی نبود هرگز شاهد چنین انسجامی نبودیم اما اینکه عده ای بخواهند کام شیرین مردم جم را با مطالب هدف دار تلخ کنند و خدای ناکرده در شرایط حساس کنونی بر طبل تفرقه بکوبند می تواند نتیجه ای تلخ به همراه داشته باشد .
امروز و در شرایطی که تمام توان شهرستان و استان برای برگزاری مطلوب بازی ها در جم معطوف شده انتشار چنین مطلب موهومی در سایت مدعی حمایت از تیم، مصداق بارز ناپختگی است.
انتشار این مطلب و انتساب اتهامات دروغ و واهی به دولتی که طی چهارسال اخیر توانسته است ورزش جم را به طراوت و نشاط برساند اوج بی انصافی است هر چند معتقدیم مردم داوران خوبی هستند.

با سپاس
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جم



نظرات

2 پاسخ به “جوابیه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در پاسخ به مطلبی با عنوان “روایتی از رفتارهای متناقض آقای استاندار؛ از خالی‌کردن پشت مجید کنگانی تا دعوا بر سر سکوی قهرمانی در جم””

  1. س گفت:

    استاندار بوشهر همواره از حامیان اصلی شهرستان جم بوده!!! و هست!!! و در طی دوران مدیریت بر مجموعه استانداری بوشهر قریب به ۱۰ بار به شهرستان جم سفر کرده است!!! که بعضا با همراهی وزرا نیز همراه بوده است و پروژه های کلان و موثری نیز با حمایت های ایشان در شهرستان در حوزه ورزش آغاز یا اجرایی شده است (کافی است نگاه استاندار بوشهر به شهرستان را با قبل از دولت دکتر روحانی مقایسه کنید)… ***
    از ورزش حرف زدید که کم کاریهای دیگه رو ندیده بگیرییییییم؟؟ استاندار محترم وضعیت زیرساخت و آب شهرستان جم چگونه ست؟؟ وضعیت بهداشت و درمان جم در حال رشد جمعیت و پیشرفت چگونه ست؟؟؟ واسه پروژه باند دوم اتوبان جم شیراز چیکار کردین؟؟ چطور مسیر راه آهن شیراز که قرار بود از کوتاه ترین مسیر به عسلویه برسه رو از بوشهر عبور دادین؟؟ متاسفانه مسئولین بوشهر به جم در حال پیشرفت حسودی میکنن و مانع از رشد اون میشن. فقط کافیه آقای استاندار چنتا از پروژه های مهم و حیاتی که توسط ایشان واسه جم راه اندازی شده رو نام ببرن!!! البته که نمیتونن چون واقعا هییییییچ کاری رو نکردن جز نگاه منفی به شهرستان!!! فقط آرزو میکنم جم جز استان فارس بشه که تو مسیر پیشرفت واقعی که حق شهرستان هست قرار بگیری چون بوشهری که قطب اقتصاد ایران هست و نمیتونه خودشو از محرومیت نجات بده نشانه ضعف بسیار بالای مدیریت اجرایی اون هست که هیچ وقت از فلاکت رها نمیشه…

  2. همشهری گفت:

    ماخودشاهددرگیری بقول شما محافظ استاندار بامسولین برگزاری مراسم بودیم وهمه تماشگران حرکت زشت فرد خاطی رامشاهده کردن لطفا بجای چاپلوسی کمی واقعیتها هم به مردم بگویید.اگرماصعودکردیم به لیگ برتر این ازهمت بچهای تیم وحمایت منطقه ویزه وبخصوص مرد شهرستان واستان بوده نه شخص استاندار.اگاستاندار میخواست حمایت کند از ایرانجوان و شاهین حمایت میکرد که به این وضع دچارنشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *