گزارش تصویری

جشن قهرمانی پارس جنوبی جم در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر

جشن قهرمانی پارس جنوبی جم در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر

تاورتا؛ جشن قهرمانی پارس جنوبی جم در لیگ دسته اول فوتبال پس از برگزاری آخرین مسابقه این تیم در لیگ امسال با حضور گسترده و پرشور هواداران و مسئولان در ورزشگاه توحید جم برگزار شد.

به گزارش«تاورتا» به نقل از مهر؛ در حالی که تیم فوتبال پارس جنوبی جم قهرمانی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را هفته گذشته در اهواز و پس از پیروزی مقابل استقلال اهواز قطعی کرده بود، جشن قهرمانی را امروز در خانه برگزار کرد.

حدود ۱۰ هزار تماشاگر از نقاط مختلف استان بوشهر و حتی استان‌های همسایه خود را به ورزشگاه توحید جم رساندند تا در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال پارس جنوبی جم شرکت کنند.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در آخرین مسابقه خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز به مصاف تیم بادران تهران رفت که با شکست یک بر صفر مقابل مهمان خود متوقف شد.

پس از این مسابقه مقدمات برگزاری جشن قهرمانی تیم پارس جنوبی جم با حضور تماشاگران و مسئولان برگزار شد و بازیکنان پارس جنوبی جم کاپ قهرمانی را بالای سر بردند و جشن قهرمانی برگزار شد.

در جشن قهرمانی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ،‌ سکینه الماسی و عبدالحمید خدری از نمایندگان استان در مجلس، مصطفی سالاری استاندار بوشهر و مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس حضور داشتند.

عکاس: مهدی مهران نژاد

 



نظرات

یک پاسخ به “جشن قهرمانی پارس جنوبی جم در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *