با حمایت تماشاگران

تیم والیبال پیکان ریز قهرمان لیگ دسته اول استان بوشهر شد+تصاویر

تیم والیبال پیکان ریز قهرمان لیگ دسته اول استان بوشهر شد+تصاویر

تاورتا؛ مسابقات والیبال لیگ دسته اول استان بوشهر جام خلیج فارس با قهرمانی تیم پیکان ریز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار تاورتا، روز پنج شنبه ۳۰ دیماه دو دیدار در سالن ۲۰۰ نفری بوشهر انجام شد، که در بازی اول (رده بندی) تیم‌های شهرداری دیلم با ستارگان برازجان به مصاف یکدیگر رفتند، دراین دیدار تیم جوان و خوشه آتیه شاهین دیلم با بهره گیری از بازیکنان جوان خود توانست تیم ستارگان برازجان که کمتر از نیروی جوانی سود می‌برد را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و مقام سوم این مسابقات را ازآن خود کرد.

مسابقه فینال و آخرین دیدار از مسابقات والیبال لیگ دسته اول استان بین تیم‌های نصرعسلویه و پیکان ریز با سوت راستی داور این دیدار به صدا درآمد.

در شروع بازی تماشاگران خونگرم تیم ریز که از شهر خود به بوشهر آمده بودند یک پارچه تیم خود را تشویق می‌کردند، ولی این تیم نصر عسلویه بود که در ۲ ست پیاپی توانست تیم پیکان را پشت سر بگذارد و با انجام بازی سرعتی ست اول و دوم را بسود خود به اتمام برساند.

تیم پیکان ریزدر این دیدار، تیم دست پا بسته‌ای برای نصر نبود و در ست سوم و سرنوشت ساز، توانست با تشویق تماشاگران خود، نبض بازی را با استفاده از بازیکن قدرتی و پشت خط زن خود ایمان کرمی نژاد، در دست بگیرد و ست‌های سوم و چهارم را با پیروزی به پایان برساند.

در ست پنجم باز این تیم پیکان ریز بود که با یک بازی جذاب و تماشاگر پسند و نزدیک توانست این ست سرنوشت ساز را نیز به نفع خورد رقم بزند.

در پایان پیکان ریز توانست با نتیجه ۳بر ۲ به پیروزی برسد و قهرمان لیگ والیبال دسته اول استان بوشهر گردد و جام قهرمانی را بالای سرببرد.

خبرنگار و عکاس: شاهد مهدوی نیا

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *