در جدال بالانشینان لیگ یک؛

تساوی پارس جنوبی جم در برابر مس کرمان + تصاویر

تساوی پارس جنوبی جم در برابر مس کرمان + تصاویر

تاورتا؛ تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی جم، میزبان مس کرمان بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش تاورتا، از سری دیدارهای هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول کشور تیم پارس جنوبی جم میزبان تیم مس کرمان در ورزشگاه تختی جم بود.

با توجه به اینکه برد تیم پارس جنوبی جم برای تیم به اندازه شش امتیاز ارزش داشت این تیم با برد پر گل وارد میدان شده بود و این در حالی بود که با آغاز این بازی در حالیکه ۲ دقیقه از بازی نگذشته بود احمد زنده‌روح بازیکن کرمانی  توانست با گل زود هنگام خود، شیرازه تیم پارس جنوبی جم را از هم بپاشد و  نتیجه بازی را به نفع تیم  مس کرمان تغییر دهد.

تیم پارس جنوبی جم در حالی که شش باریکن محروم و مصدوم خود در اختیار نداشت در نیمه نخست برای جبران گل خورده بارها تا دروازه حریف پیش رفت ولی حاصلی نداشت.

در نیمه دوم بازی، تیم پارس جنوبی جم برای جبران گل خورده در بازی خانگی خود حملات گسترده‌ای بر روی دروازه مس کرمان تدارک دید که با دفاع خوب کرمانی‌ها یکی پس از دیگری دفع شد.

دقیقه ۶۳ بازی علی نظری بازیکن خوش ذوق تیم پارس جنوبی جم با استفاده از اشتباه دفاع حریف توانست گل تساوی این بازی را به ثمر برساند و این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

دو تیم اوج گرفته پارس جنوبی جم و مس کرمان امیدوار بودند تا با پیروزی در این بازی حساس امیدهای خود را برای صعود به جمع مدعیان قهرمانی لیگ یک بیشتر کنند اما تلاش‌های دو تیم برای رسیدن به گلزنی بی نتیجه ماند و بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

البته تیم فوتبال پارس جنوبی جم هنوز یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا دارد و می‌تواند با پیروزی در دیدار معوقه دوباره به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شود.

جمی‌ها با یک امتیاز این بازی، ۴۲ امتیازی شدند و در همان مکان پنجم باقی ماندند و تیم مس کرمان با ۴۲ امتیاز در رده چهارم این جدول قرار دارد.

پارس جنوبی جم با یک بازی کمتر، با صدرنشین جدول ۵ امتیاز تفاوت دارد و با ۱۱ گل خورده دارای بهترین خط دفاعی در میان تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان است./تسنیم

در این دیدار از طرف بانک صادرات (شعبه جم و عسلویه) ۱۰ کارت هدیه و ۲ کمک هزینه سفر مشهد مقدس به قید قرعه به تماشگران اهدا شد.

 

عکاس: حسین دانشور

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *