سخنگوي شوراي شهرستان:

تساهل مدیران و نماینده مجلس باعث ظلم نفتی ها به مردم/بومی کشی و تبعیض نتیجه اقدامات دولتمردان

تساهل مدیران و نماینده مجلس باعث ظلم نفتی ها به مردم/بومی کشی و تبعیض نتیجه اقدامات دولتمردان

افشین پریشان، سخنگوی شورای شهر جم درخصوص اتفاقات اخیر در حوزه نفت و گاز؛ بیانه ای به سایت تاورتا ارسال کرد که به شرح زیر می باشد:

در خصوص استخدام هاي بي ضابطه و نگاه نژاد پرستانه برخي مديران نفتي و شركت هاي وابسته نسبت به مردم متدين ، انقلابي شهرستان جم كه در كمال سعه ی صدر و قناعت تمام و كمال ، عمري است عليرغم همه بي عدالتي هاي و نا برابري هايي كه بر اين مردم روا داشته اند زندگي كرده اند ، بايد امروز تدبير ديگر انديشه كرد و راه درست و صواب را به مديران نفتي آموخت و اين كار ابتداء بايد بوسيله نماينده محترم مردم در مجلس و استاندار محترم استان و فرماندار محترم شهرستان صورت مي گرفت تا به اين روز گرفتار نمي شديم.

بنده سپاسگذارم از مديران نفتي كه عليرغم بي توجهي و بي مسوليتي برخي مديران بومي استان كه مردم و مشكلاتشان را به كلي فراموش كرده اند فقط در راستاي بقاي كرسي و مسوليت خود گام بر ميدارند هنوز اندك وجداني دارند كه ما را از سراي مادريمان جم بيرون نرانيده اند اگر اينگونه تساهل از سوي نمايندگان محترم دولت در استان و شهرستان و همچنين نماينده محترم مردم در مجلس در راستاي احقاق حقوق مردم ادامه داشته باشد قطعاً روزي براي آب خوردن هم بايد از نفتي ها اجازه گرفت چرا كه خود را صاحب و مالك اين شهر و آب و خاك ميدانند.

عمر دولت تدبير و اميد رو به پايان است همه مسولين اعم از استاني و شهرستاني در مقطع شعار وامانده اند و در خصوص استخدام نيروهاي بومي نه تنها هيچ گام عملي كه برنداشته اند بلكه حاصل قريب ٤ سال رأيزني و مذاكره اين شده است كه بومي كشي و تبيض و حق كشي نتيجه اي است كه مردم امروز آنرا عملاً لمس مي كنند .

دلخوشي مردم به حضور نفت و گاز در منطقه به چه چيزي باشد به كدام اقدام خوشايند ، از خانه به دوش بودن دانشكده فني تنها دانشكده دولتي شهرستان ، از تعطيلي دوساله فرودگاه توحيد ، از الايندگي هاي مكرر پالايش فجر جم ، از معظلات اجتماعي و فرهنگي كه ايجاد شده است ، از وضعيت بيمارستان توحيد ، از بي آبي و برداشت هاي بي رويه سفره هاي زير زميني اين شهرستان و غير…

بخدا قسم مردمي به نجابت و قناعت مردم جم در هيچ كدام از حوزه هاي حضور نفت پيدا نخواهد شد.

اگر مردم تا كنون دست به تحصن و برخورد با شركت هاي مستقر در منطقه در مواجه با بي عدالتي ها و ضرر و زيان هاي وارده نزده اند به دليل درك اجتماعي و بلوغ سياسي آنهاست كه شرايط ايران و منطقه را بدرستي درك كرده اند بواسطه عرق ملي گرايي و حب به وطن و ولايت مداري اين مردم است.

چرا بايد از اين حسن خلق و نجابت مردم سوء استفاد شود ، مردم از وضع موجود ناراضي هستند فكري بكنيد و چاره اي و بترسيد از صداي بي صداي مردم.

 

پريشان سخنگوي شوراي شهرستان و عضو شوراي اسلامي شهر جم



نظرات

5 پاسخ به “تساهل مدیران و نماینده مجلس باعث ظلم نفتی ها به مردم/بومی کشی و تبعیض نتیجه اقدامات دولتمردان”

  1. شهروند گفت:

    درود. عالی بود جناب پریشان ولی جنابعالی هم یه دوره ریاست شورای شهر جم بر عهده داشتین و در حال حاضر سخنگوی شورای شهرستان. آیا عملکرد قابل دفاعی دارین؟ لطفن شعار دادن بزارین کنار و از افتخارات و اقدامات خودتون دفاع کنید. شما هم از نظر مردم ، نمره منفی دریافت کردین

  2. شهروند گفت:

    گرچه دیر ولی باز هم خوب است.

  3. خخخخخخخ گفت:

    جالبه نظرات منفی علیه اقای پریشان حذف شد خخخخخخخ برو بابا باجگیر ….شما هم حق و حرف مردم نمیزنی فقط ادا در میاری اقای حسینی. هرجا بشینم این حرکت زشت شما رو خواهم گفت

    • سیدعظیم حسینی گفت:

      با سلام
      نظر منفی با بی احترامی فرق دارد
      لطفا نظر منفی خود را با رعایت احترام ارسال کنید
      باتشکر

  4. جمی گفت:

    احسنت بر جناب پریشان
    لطفا انتقادها ادامه بدید بلکه مردم جم مشغول کاری شوند
    هر چی کار تو جم بود دادن به غیربومی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *