الماسی: وضعیت آموزش‌ و پرورش عسلویه زیبنده نیست

الماسی: وضعیت آموزش‌ و پرورش عسلویه زیبنده نیست

تاورتا؛ نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آموزش و پرورش عسلویه زیبنده نام و آوازه این شهرستان نیست.

به گزارش«خلیج فارس» به نقل از مهر؛ سکینه الماسی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه است اظهار داشت: حمایت از دستگاه تعلیم و تربیت وظیفه‌ای همگانی است و هرگونه کمکاری در این زمینه خسارتی جبران ناپذیر خواهد داشت.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت آموزش و پرورش در این شهرستان زیبنده مردم و نام و آوازه عسلویه نیست و باید متحول شود.

الماسی کمبود نیروی انسانی را یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خواند و امکان استفاده از نیروهای بومی را راهکار حل این مشکل دانست و گفت: برای نیروهای غیربومی شهرستان، انگیزه کافی برای ماندگاری وجود ندارد و باید از نیروهای تحصیلکرده شهرستان استفاده کرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات ناشی از عدم درک اهمیت آموزش و پرورش است گفت: برخورد شرطی و سیاسی با آموزش و پرورش پذیرفته نیست و باید رسالت خود را بدون هیچ ملاحظه‌ای در قبال دستگاه انسان‌ساز تعلیم و تربیت انجام دهیم.

الماسی با اشاره به برخی پیگیری‌ها برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: به دنبال این هستیم که در بخش زیرساخت‌های آموزشی تمامی کمبودها را رفع کنیم.



نظرات

یک پاسخ به “الماسی: وضعیت آموزش‌ و پرورش عسلویه زیبنده نیست”

  1. جمی گفت:

    حالا همین الماسی بهش بگن یه لنج عسلویه تو دریا گازوئیل تمام کرده اگر شده خودش یه لنجی دیگه سوار میشه و گازوئیل به لنج می رسونه ولی این همه جوانان جمی بیکار هستن و هزاران درخواست شغلی ازش دارن بی تفاوته الماسی مردم جم رو فراموش کرده تمام شغل ها در جم به غیربومی ها واگذار شده و جوانان جمی همه بیکارن قرار مردم جم با الماسی این نبود چرا سکوت کرده چرا از ما حمایت شغلی نمی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *