افشاگری شماره یک/اخراج کارگران یا سناریوی نفاق!

افشاگری شماره یک/اخراج کارگران یا سناریوی نفاق!

 

✔افشاگري شماره يك
اخراج كارگران يا سناريوي نفاق !!!!

♻اين روزها اخبار تجمعات و فيلمها و كليپ هايي كه از عسلويه منتشر مي شود گويا خبر از فاجعه اي عظيم مي دهد كه با حضور مديرعامل جديد در منطقه ويژه پارس رخ داده و مسوليت آن تماما و كمالا برعهده شخصي است به نام اقاي سيدپيروز موسوي ولاغير.

💢اما داستان چيست؟

♻وزير نفت در سال ٩٤ با ابلاغيه اي جذب نيرو را در هر قالب و عنوان ممنوع مي كند و با اين ابلاغيه جذب نيرو تحت هر عنوان حتي نيروي فضاي سبز و خدماتي و آبدارچي هم ممنوع مي شود؟

♻در شش ماهه اول سال ٩٧ يكباره و بدون هيچ ضابطه و ترتيبي قريب به ٤٥٠ نفر نيرو با مدارك تحصيلي متعدد ( ليسانس و حتي دكترا) به اسم نيروي خدماتي، كارگر رستوران ، آبدارچي و فضاي سبز وارد سيستم مي شوند بدون اينكه حتي يك برگ قرارداد كار منعقد شود و يا بدون اينكه ميزان حقوق و نوع بيمه اين افراد مشخص شود.

♻براساس اطلاعات حاصله توسط سايت تاورتا، در اين استخدام غيرقانوني صورت گرفته سهم شهرستانهاي جم، كنگان و عسلويه زير ١٠ درصد بوده، سهم شهرستان دشتستان قريب به ٣٥ درصد و سهم نيروهاي غيربومي استان بوشهر نيز قريب به ٢٠ درصد بوده كه جاي شگفتي داشته است كه از شهرستاني مثل عسلويه كه ميزبان صنايع هست فقط ٩ نفر نيرو در ليست ٤٥٠ نفره ديده مي شود.

♻با تفاسيري كه گفته شد ، مديرعامل جديد منطقه ويژه پارس ٤ ماه قبل وارد منطقه شده و با ماموريتهايي جديدي از سوي شركت ملّي نفت ايران و وزارت نفت مواجه گشته بود كه اولين ماموريت او ساماندهي اين نيروها بود.

♻در حالي كه موسوي خوب مي دانست اين نيروها از طريق غيرقانوني و بدون روال اداري جذب شده اند اما هرگز بخاطر اشتباه يك يا چند مدير حاضر نشد با اشتغال و زندگي تعدادي از هموطنان بازي كند و او محكم و استوار همواره با عزمي جزم و برگزاري جلسات متعدد خواستار تعيين تكليف اين نيروها بود.

♻موسوي در تهران مشغول جلسات بود و برخي دستهاي پنهان در منطقه با تشكيل تيم هاي ويژه و سواستفاده از احساسات پاك تعدادي از جوانان در حال تهيه خوراك براي رسانه هاي معاند، انها بدون اينكه پيگير واقعي وضعيت اين نيروها باشند و بدانند كه چه شده يا چه خواهد شد تنها وظيفه داشتند با تصوير سازي از يك بي تدبيري ان را به عنوان يك فاجعه در نظام به تريبون ها و رسانه ًهاي معاند منعكس كنند.

♻اين وضعيت درست در روزهايي كه موسوي به نتيجه نزديكتر مي شد رنگ و بويي ديگر گرفت و نماينده مردم دشتي و تنگستان كه پيش از اين مديرعامل سابق اين منطقه را به عنوان گزينه خود جهت تصدي گري مسوليت استانداري بوشهر به وزارت كشور معرفي كرده بود در نطقي در مجلس شوراي اسلامي موسوي را به عنوان رانت خوار و …. معرفي كرد و او را مديري غيربومي معرفي كرد كه قبيله گراست و ….. و همه خود ميدانند كه موسوي تنها مدير صنعت نفت است كه قريب به ٢٠ سال متوالي در استان بوشهر فعاليت كرده او را غيربومي خطاب مي كنند و مديري كه شايد فقط شناسنامه اش صادره از استان بوشهر باشد و حتي زندگي در استان بوشهر هم برنمي تأبد مدير بومي قلمداد مي كنند.

♻سيدپيروز موسوي ، مَرد روزهاي سخت، او از اين ازمون بزرگ هم سربلند بيرون خواهد امد حتي اگر رسانه هاي معاند و دوستان داخلي متفق القول به او حمله كننند؟؟

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *