با حضور وزیر ارتباطات

افتتاح ۷۰۰ طرح مخابراتی در استان

افتتاح ۷۰۰ طرح مخابراتی در استان

تاورتا؛وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سفر به استان بوشهر ۷۰۰ طرح مخابراتی در این استان با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش «تاورتا» به نقل از تسنیم؛ محمود واعظی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای بوشهر نسبت به شهدای والامقام ادای احترام کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به عنوان رئیس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه منصوب شده در سفر به استان بوشهر در نشست با صادرکنندگان و بازرگانان استان بوشهر راه‌های توسعه صادرات محصولات آبزیان و کشاورزی این استان در شهرستان گناوه بررسی می‌شود.

در این سفر صدها طرح مخابراتی افتتاح می‌شود که وزیر ارتباطات و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این سفر افزون بر ۷۰۰ طرح مخابراتی در این استان با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

واعظی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای زیرساخت‌های مهم مخابراتی است خاطرنشان کرد: این استان در حوزه  پروژه‌های مخابرات روستایی از جایگاه مهمی برخوردار است چراکه زیرساخت‌های خوبی در این عرصه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم تلفن همراه در استان بوشهر ایجاد شده تصریح کرد: اجرای شبکه فیبر نوری در استان بوشهر ظرفیت توسعه پروژه‌های مختلف را افزایش داده که بخشی از این طرح‌ها امروز افتتاح می‌شود.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *