افتتاح بزرگترين نمايشگاه‌ كتاب در شركت پالايش گاز جم

تاورتا؛ در دهمین روز از دهه فجر انقلاب، بزرگترين نمايشگا ه‌ كتاب استان بوشهر در شركت پالايش گاز فجر جم افتتاح شد.

به گزارش «تاورتا» به نقل از فارس؛ در دهمین روز از دهه مبارک فجر، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های کتاب استان بوشهر در فضایی به مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر مربع، با حضور جمعی از ناشران مطرح کشوری در محل شرکت پالایش گاز فجر جم افتتاح شد.

رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: اگر چه این نمایشگاه در درون منطقه تاسیساتی شرکت ایجاد شده اما با ساز و کاری که پیش‌بینی شده بازدید برای عموم آزاد است.

وی افزود: نزدیک به ۷ هزار عنوان کتاب از ناشران مختلف با ۳۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نعمت الله جمالی برپایی این نمایشگاه در محل شرکت پالایش گاز فجر جم را فرصت فرهنگی بسیار خوبی برای کارکنان و عموم مردم منطقه دانست.

وی افزود: کمتر نمایشگاه کتابی می‌توان در سطح شرکت‌های نفت و گاز شاهد بود که ضمن برآورده کرده مطالبات خوانندگان ، به این گستردگی برگزار شده باشد.

رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: ناشران مطرح کشور مانند نشر چشمه، مروارید، نیلوفر، نسل نواندیش و افق نیز در این نمایشگاه وجود دارد که انتظارمی رود به مطالبات شرکت کنندگان پاسخ دهند.

وی ارایه کتاب‌های کمک درسی از انتشارات گاج، قلم چی و مبتکران را از قوت‌های نمایشگاه امسال دانست و اظهار داشت: کتاب‌های کودک و نوجوان نیز از انتشارات قدیانی در این نمایشگاه وجود دارد.

جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود از برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار در کنار نمایشگاه کتاب خبر داد و تصریح کرد: همکاران می‌توانند از انواع نوشت افزار نیز در کنار این نمایشگاه دیدن کنند.

وی افزود: بسیاری ازکارکنان این شرکت از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند و به احترام شهدای شرکت و این عزیزان غرفه دفاع مقدس نیز در کنارنمایشگاه فعال کرده‌اند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *