اظهارات عجیب عضو شورای شهر جم

اظهارات عجیب عضو شورای شهر جم

اخیرا یکی از اعضای شورای جدید شهر جم طی اظهاراتی عجیب بیان داشته است که نیروهای بومی شهر جم، برنامه های خود را برای پست شهردار شهر جم به شورا ارائه نکرده اند.

از متن کامل سخنان این عضو شورا که در سایت نسیم جم منعکس گردیده برمی آید که هر شخص در شهر جم که در خود توانایی شهردار شدن را می بیند باید برنامه های خود را به آن شورا ارائه می کرده است. یعنی اگر صد نفر هم در خود این توانایی را احساس کنند باید آن صد نفر برنامه هایشان را به شورا ارایه می کرده اند که چنین کاری انجام نشده است!!!

در حالی که شیوه درست و منطقی که در شهرهای دیگر مرسوم است این است که شورای شهر از چند گزینه مثلا بومی به صورت رسمی دعوت کرده و برنامه می خواهد و پس از بررسی برنامه ها به انتخاب اصلح می رسد.

بررسی های خبرنگار تاورتا با تماس با بعضی افراد بومی مانند سید خلیل حسین زاده و معین راستین که در این چند روزه بر سر زبان ها بوده اند برای شهرداری شهر جم، نشان می دهد که هیچ درخواست رسمی و قطعی از هیچ گزینه بومی انجام نگرفته است.

ظاهرا مطرح کردن رفیعی پور معاون فرماندار هم از ابتدا بی پایه و اساس بوده است.

بدون شک هیچ فردی بدون درخواست و دعوت، سر از خود به ارائه برنامه نمی پردازد.

بیایید با مردم شفاف باشیم و به جای استفاده از عبارات زیبای بومی خواهی، از ابتدا با شجاعت اعلام کنیم که انتخاب ما غیر بومی خواهد بود.

 

 



نظرات

2 پاسخ به “اظهارات عجیب عضو شورای شهر جم”

  1. علی گفت:

    غیر بومی آوردن که فقط برای منافع خودشون خوب باشه
    خیانت بزرگیست از نیروهای توانمند جمی استفاده نکردن

  2. دلسوز جم گفت:

    در نمایشی که جناب اکسیر جهت مشروعیت بخشیدن به انتخابی که از قبل توسط خودش و دو عضو دیگر شورا انجام داده بود به قول یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه، یکی از بیانات آقای ماندگار این بوده که «بنده و همکارانم در استانداری بوشهر خیلی خوب زد و بند و لابی گری را بلدیم و اگر اراده کنم ظرف شش ماهه ی آینده می توانم مجدد شهردار عسلویه شوم»
    این در حالی است که حتی یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر عسلویه ادامه حضور ایشان در عسلویه را قبول نداشته و نخواهند داشت.
    اگر جناب آقای اکسیر به این جمله بی ارزش ایشان خوب توجه نماید متوجه خواهد شد که ایشان به دمکراسی، قانون، مدیران استانداری، اعضای محترم شورای اسلامی شهر عسلویه و از همه بیشتر به خود آنها توهین نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *